Magic Sticks

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY1102
Artikelnaam: Magic Sticks
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 6 stuks
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ... meter
Categorie: Categorie 1
Adviesprijs: € 3,99

CR 2021 Mega Stick.JPG

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Geinige dingen! Zeker met die blauwe vlam erin maakt het voor mij een toegevoegde waarde en een hebbedingetje.

Wow dit is wel echt een geweldige fakkel / fomtein voor F1! Uniek zo met die zilveren sparkels gemengd in een blauwe vlam. En het sluit ook leuk af met crackling. Klopt de prijs wel voor 6 stuks? Dat lijk me wel héél erg goedkoop.

Nou heb ik natuurlijk al een magic stick, :p maar deze zou ik toch wel graag willen hebben. Erg leuk bedacht deze fakkels!

Hele leuke dingen dit zeg, erg leuke toevoeging op de markt. Die gaan we zeker even in de gaten houden om ergens mee te nemen.

Heel leuk hebbedingetje, een flinke upgrade van het aloude sterretje. Mooi hoe die blauwe vlam de sterren net even extra weet aan te zetten.

soort gelijken waren er vorigjaar ook al van lesli die heten bengalos 5 in en zakje rood groen paars blauw en gele zijn wel leuke dingen ! betaalde er 3 euro voor .

Heb net 2 pakjes opgehaald. In ene zat er 1 waar het kruit uit kwam en deed het niet meer. De 2 welke ik heb getest redden het niet qua duur met de productvideo. Verder wel leuk dingetjes maar koop em niet meer volgend jaar.

De kids hebben deze geprobeerd vandaag. Er zaten 2 verschillende in de doos. A en B.
A begint met rode vlam en gaat over in sterretjes.
B begint met blauwe vlam en gaat over in sterretjes.

Geen crackling zoals het lijkt in het product filmpje.

Zoals gold-member al zei is het vergelijkbaar met filmpjes van de Bengalos van Lesli.

De tijdsduur is kort maar voor de kinderen was dat prima. Die willen toch niet lang een fakkel vasthouden.

Ik heb op 2 adressen hier verschillende versies van gekregen. De wat dunnere waren top, en hadden een mooie uitwerking. Er was ook een zichtbaar dikke versie, welke soms een los label hadden, en waar soms het kruit al uit de kop kwam, deze gingen de halve tijd niet aan, en zorgde soms zelfs voor een uitbarsting van het effect, waardoor ze in 4 seconden klaar waren. Ik koop deze niet meer, de (big) morning glory en de wizard zijn in dezelfde categorie beter.

Back
Bovenaan