Magic Crossettes

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1725
Artikelnaam: Magic Crossettes
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 320 gram
Aantal schoten: 35 schoten
Effectomschrijving: Magisch mooi en echt ongekend goede crossettes. Je wordt verwend met 7 salvo’s in de vijf meest heldere kleuren. Genieten voor iedereen!
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 29.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1725_magic_crossettes.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake is ook bij de demo in Hillegom niet geschoten!! Jammer, dan maar het filmpje afwachten of zien bij een winkeliersdemo.

Helaas inderdaad, had deze graag live gezien, desnoods als sample..dan maar wachten op de demo's in december

Helaas inderdaad, had deze graag live gezien, desnoods als sample..dan maar wachten op de demo's in december

Over twee weken schiet wolff nog een demo, misschien dat hij dan als nog binnen is en anders helaas wachten tot de winkeliersdemo's in december !!

Als die nu was zoals op het laatst, met die 2 salvos, dan was het nog wel een leuke. Nu vind ik hem toch wat minder, had er dan ook meer van verwacht...

Best een harde burst voor crosettes en ietwat traag, niettemin zou ik hem best willen hebben, met twee (bijna) tegelijk afsteken heb je echt een mooi ding in huis

Vind hem niets bijzonders hebben, vooraf toch wel positieve verhalen over gehoord maar nu toch erg tegenvallig !!

Goed design! Alleen een slag te langzaam of had fanshape gemoeten. Nu is het 2 stuks kopen en tegengesteld afsteken voor beter tempo/gevulder lucht. Zo'n x-shape kan heel leuk uitpakken :yes:

Goed design! Alleen een slag te langzaam of had fanshape gemoeten.
Ben het hier zeker mee eens. Ik vind het tempo voor een crossette cake wat te laag, op deze manier blijft de lucht niet echt gevuld. Kleuren zijn wel goed en de 2 finale salvo's vind ik erg mooi. Heb wel de indruk dat het om een China film gaat, dus ben erg benieuwd om de daadwerkelijke productie op een demo of in een show te zien.

Jammer had meer zoiets verwacht zoals de sky splitter/splitting neon alleen dan in waaier vorm gemiste kans.

Deze was heel erg sierlijk, de kleuren waren erg helder en hoewel niet elke crossette mooi splitste in vieren, was deze voor 2 tientjes zeker een aanwinst in de collectie als je van crossettes houdt.

Back
Bovenaan