Madness

Mooi blok, maar met 37 shots is hij me iets te kort, zeker omdat er 59.50 voor betaald moet worden.
Dan liever de goedkopere effecten, maar wat meer shots. Als Maxi Colour van Proline, o.i.d.
:bye:

Mooi zo snel achter elkaar
Maar ik vind het nog best duur 60 euro!
Moet je is denken wat je daarvan allemaal wel niet koopt.
Dan ga ik toch liever even naar de zena en haal daar een messier met nog paar pakken nitraten;)!

Maar zeker mooi ding!

Ckers wel een mooi blok maar wat is het toch jammer dat al die 500grammers zo vet duur zijn.....

Mooi zo snel achter elkaar
Maar ik vind het nog best duur 60 euro!
Moet je is denken wat je daarvan allemaal wel niet koopt.
Dan ga ik toch liever even naar de zena en haal daar een messier met nog paar pakken nitraten;)!

Maar zeker mooi ding!

Naar mijn mening een hele aparte vergelijking, een sierproduct met 500 gram vervangen door een met 160 gram, en een knalproduct? Maar goed.

Naar mijn mening een hele goede 500 grammer. Vorig jaar niet mee kunnen nemen vanwege mijn budget en al aangeschafte producten vond ik het al genoeg. Maar na hier en daar goede reacties gehoord te hebben ben ik toch maar eens rond gaan kijken voor filmpjes. Een van Davy en hier een van een Demonstratie hebben mij toch erg overtuigt dat deze cake grote en gevarieerde effeceten heeft die in een goed tempo omhoog worden geschoten. Alleen de prijs valt mij iets tegen maar ik meen dat hij hier 10 euro goedkoper was dan bij andere winkels maar dat weet ik ook niet zeker.

Dit jaar zeker aanschaffen als hij in de winkel word verkocht.

Hoewel de cake inderdaad een smak geld kost is deze toch echt het geld waard. Mooie effecten, lekkere knal en hij duurt bijna een minuut. Dit jaar zeker weer in de collectie alleen zet ik er dan nog een cake met ander effect naast.

aanrader!

Bedankt voor de filmpjes Rob.
Ik heb de Madness zelf nog niet gehad.
Maar ik denk er aan om hem dit jaar toch een keer te kopen.
Ik ben de Madness dit jaar al een paar keer tegengekomen tijdens een show en hij is erg goed.
Hij duurt lang, tempo zit er goed in en hij heeft vele kleuren en mooie effecten.

Bij ons was ie in de aanbieding. Bestelling boven de 200 euries betekende 1 x gratis.
Daarnaast bij elke 70 euries kon je een aanbieding kopen dat ie 19,50 kostte.
Heb hem nu dus drie keer :p

Laatst oud en nieuw eindelijk aangeschaft sinds jaren. Pluspunten: schiet lekker weg, mooie brede colour effecten in verschillende variaties. Indrukwekkende verpakking, groot, met mooie illustraties. Voor op het oog ziet het eruit als een echte professionele hebbeding. Minpunten: vind het eigenlijk een doorsnee shooting cake, burst vind ik best wel wat matig zoals de filmpjes hierboven doen geloven. Tussen pauzes had iets meer tempo mogen hebben. En voor de prijs van €59,50 vind ik het niet voor herhaling vatbaar. Het kan goedkoper. Barely legal geniet o.a. mijn voorkeur.

Laatst bewerkt:
119-madness.jpg

Aanvulling op startpost

post-1-0-60328600-1312126709_thumb.jpg

Artikelnummer: 119
Artikelnaam: Madness
Afmeting: 265x240x225 mm
Bruto Gewicht: 4750 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 37 Schoten
Effectomschrijving: Superzware 500 grams cake met extra harde burst. Verschillende blinking peony effecten gecombineerd met crackling palmen vullen de lucht op oudjaarsnacht.
Tijdsduur: 60 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 4/1
Richtprijs: €70,00

http://www.youtube.com/watch?v=1QgQv0XuHS0

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een topper! Heldere kleuren,en mooie effecten. Heb er gelukkig een gereseveerd,:D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan