Made in Heaven [Uitloop 2019]

Artikelnummer: VWH003
Artikelnaam: Made in Heaven
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 499 gram
Aantal Schoten: 35 schoten
Effectomschrijving: Gouden boeketten, rode blink, falling leaves, een mix van hemelse effecten
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €49,95
MADEINHEAVEN-3D.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Net gezien in Rijswijk, voor mij de mooiste cake die ik deze avond gezien heb, eigenlijk sinds tijden. Die falling leaves tijdens die palm zijn een hele mooie combinatie. Helaas boven budget, maar als het in je budget past raad ik hem zeker aan!

Deze gewonnen met de prijsvraag, vond het op de demo 1 van de mooiste dus ben benieuwd!

Wat een mooie cake was dit zeg!
Hele grote en mooie effecten :D Heb hem gefilmd maar is wat moeilijk te zien door de rook die bleef hangen :sad:

Ik had hem dit jaar ook, hij was net zo goed als de twee eerdere versies welke ik live had gezien. Een heuze topper!

Dit was inderdaad een geweldige cake, ik had 2 producten van de orange label en ze waren echt geweldig!!! Frits en de vuurwerkhal ontzettend bedankt voor de producten, het filmpje komt binnenkort.

vond hem erg mooi! blij dat ik hem gratis heb gehad bij mn bestelling. Niet omdat ik gierig ben maar ik zou hem zelf nooit hebben gekocht! 50 vind ik simpel weg te veel voor een cake hij moet echt zo speciaal zijn wil ik dat voor 1 cake neerleggen. Hij was super maar toch zal ik hem zelf niet aanschaffen. mensen die dit wel over hebben voor 1 cake zeker doen!!

Zoals beloofd het filmpje. De Copycat startte iets te vroeg maar het gaf toch een geweldig spektakel. Geweldige producten, bedankt Frits! Volgend jaar, mits de prijs goed is, zal ik dit zeker overwegen!

(P.s.: HD:p)

2mwcw84.png

Wat een prachtige bak was dit!
Grote gevarieerde gouden boeketten met fish en falling leaves ertussen, heerlijk.

Heb diverse cakes gestookt van Orange en ze zijn stuk voor stuk prima bevallen.
De Made in Heaven sprong er echter met kop en schouders bovenuit!

Aparte bak, maar zeker mooi! Aan de dure kant wellicht, maar wel een prima rammer met mooie en dikke effecten.

En inderdaad, het label is ook tof, ziet er allemaal strak en kleurrijk uit!

Back
Bovenaan