MAARSSEN - Auto met vuurwerk opgeblazen

Lev-he

VWC lid
MAARSSEN - In Maarssen is een auto opgeblazen. De politie gaat er van uit dat dat met vuurwerk is gebeurd. Getuigen hebben direct na de ontploffing een man zien weglopen. De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht.

Bron

Volgens mij heeft iemand gewoon z'n eigen auto in de fik gestoken, en geeft anderen de schuld voor de verzekering. Of de tankdop open gelaten, als er dan een idioot langs loopt, tsja. Ik zeg met alle vuurwerkfreaks in Den Haag een plein opzoeken, met tenten gaan demonstreren tegen het foute imago dat de journalistiek ons geeft!

Yessss vuurwerk haalt weer het nieuws tenminste waarschijnlijk was het vuurwerk maar toch laten we het overal posten krijgt iedereen een betere kijk op vuurwerk.

Posters ga zo door.....

De politie gaat er van uit dat dat met vuurwerk is gebeurd.

gaat er van uit het is niet eens zeker en ze zeggen het al.

@Rean112 Ik denk dat je door deze berichten een betere kijk krijgt op de gedachtegang en (on)professionaliteit van de politie en de journalistiek in Nederland. Al zou je vuurwerk met nog zo weinig kruit toestaan, men vindt altijd wel een manier om bommen te maken of dingen op te blazen.

Door het plaatsen van alle berichten hoop ik dat men wakker wordt geschud door de reacties van de leden. Dus in mijn ogen; lekker blijven posten!

Tja het is maar wat je leuk vind om te lezen.
Google je iets over vuurwerk of misbruik daarvan zie je op VWC staan.
Ik lees liever leuke dingen over vuurwerk.
Mijn mening is hoe minder aandacht je aan deze domme en onvolledige berichten schenkt hoe minder het in de picture komt te staan.

we hebben het de hele tijd over onjuiste berichtgeving en eenzijdigheid.
Als we hier deze berichten niet zouden plaatsen maken we ons zelf toch ook schuldig aan eenzijdigheid?
Het geeft voor mij juist aan dat mensen die elke dag met vuurwerk bezig zijn, ook de keerzijde willen zien en dit veroordelen. En dat kunnen mensen ook lezen. Dus ik ben er niet zo bang voor dat vuurwerk in een negatief daglicht komt te staan hierdoor.
greetzzz

we hebben het de hele tijd over onjuiste berichtgeving en eenzijdigheid.
Als we hier deze berichten niet zouden plaatsen maken we ons zelf toch ook schuldig aan eenzijdigheid?
Het geeft voor mij juist aan dat mensen die elke dag met vuurwerk bezig zijn, ook de keerzijde willen zien en dit veroordelen. En dat kunnen mensen ook lezen. Dus ik ben er niet zo bang voor dat vuurwerk in een negatief daglicht komt te staan hierdoor.
greetzzz

Helemaal gelijk !:thumbup:

Uit betrouwbare bronnen, ging het maar om 1 BSC Vlinder die in de auto was gegooid, alleen de binnenkant beetje weg verder niks, dus eigenlijk word het verhaal groter gemaakt dan het is, zoals elk media bericht omtrent vuurwerk.

Back
Bovenaan