Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pyromaster zei:Ik neem aan dat Alpeco voor de cal. 80mm kreiselbombe aparte mortieren heeft gebruikt?
Maar aangezien ik de mortieren niet op de opbouw foto's zie zou ik graag van 1 van jullie willen weten uit welke mortieren ze geschoten werden.
Aangezien er geen 80mm bestaat in glasvezel-mortier wel in Hdpe, karton en metalenmortieren.
Tenzij er speciaal GFK-mortieren ontworpen zijn maar dat lijkt me een beetje raar eerlijk gezegd.
Pyromaster zei:Aangezien er geen 80mm bestaat in glasvezel-mortier wel in Hdpe, karton en metalenmortieren.
RedBaron zei:Waarom zouden die niet bestaan?
Ze bestaan gewoon hoor, en je kan ze gewoon kopen (oa bij Weco en Pyroart) zoals 75 en 100mm glasfiber mortieren. Alpeco heeft zelf een 10 tal 80mm mortieren klaar staan van Weco. Het feit dat men adviseert om ze in een 80mm mortier afte schieten is omdat ze toch wat krap in een 75mm mortier zitten.
Pyromaster zei:80mm bommen hoor je gewoon 80mm mortieren voor te gebruiken en geen 75mm, zelfde als je een 2.5'' bom uit een 3'' mortier schiet om een voorbeeld te geven.
No offence hoor maar vroeg me het gewoon af aangezien Pyro-art er niks van in de catalog. heeft staan.
Maarja dat is dan ook opgelost.![]()
Thnx voor de reply![]()
RedBaron zei:Ik heb ze zelf geprepareerd voor de show in Oostende, en ik zag totaal geen gevaar omdat ze niet vast zaten of zo in de 75mm buis. Ze zaten eerder te los in een 80mm buis, en dan is de kans toch redelijk groot dat ze wat laag zouden ontploffen. de buizen waren daarnaast even groot