M.o.a.b.

Ik had er drie. Het is op zich een mooi effekt, maar het vervliegt te snel en is daarom in mijn ogen geen 7,50 euro waard.
Voor een euro meer vond ik de Snelle Jelle beter, maar ook die is nog veel te duur.
De enige single shots die hun prijs waard zijn in Nederland zijn bij mijn weten de Power Shots van Titaan. Maar die zijn helaas wat lastiger te bemachtigen.

Hmm, alles is al gezegd; hij is wel oke, alleen van een single shot van dit kaliber en prijs had ik ook meer verwacht. Een buitenlands 'el cheapo' shell kitje van 1,2 inch kwam met een veel indrukwekkender effect.. Dit jaar geen MOAB's voor mij.

Mijn mening is net als voorgaande, opzich wel leuk maar te duur en dus dit jaar er niet weer bij. Effect is echt zo weg, erg jammer.

ik ga met blitzzz mee, ook koop elk jaar toch dat spul weer, het is eigenlijk te duur voor die ene shot.. je kan voor dat geld een leuk potje kopen, maar dit is weer eens wat anders...
aankomend jaar ga ik het toch anders doen en koop ik het niet meer en steek het geld in andere producten.

Ik heb hem zelf mogen aanschouwen, en vond hem té duur voor wat voor kwaliteit er uit kwam.Het boeket ging erg hoog, en had een mooi boeket. Maar té duur voor wat je krijgt !:wink:

Heb deze singleshot dit jaar gratis gekregen bij mijn bestelling. Heb hem rond 1 uur afgestoken en vond hem eigenlijk nog best aardig, niet veel speciaals, vond de super shocks leuker ivm de prijs die gevraagd word voor de MOAB.
Heb hem wel voor jullie gefilmd:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb hem afgelopen jaar ook mogen afsteken. Het is en blijft een mooie single shot vind ik!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op zich een erg leuk effect, maar ik vind hem te duur. Dat is mijn enige bezwaar.

http://vimeo.com/2707568

Op het filmpje ben ik ook totaal niet bescheiden over mijn teleurstelling. :p Het boeket is namelijk niet groter dan dat van een redelijke cake, al dan wel wat voller...

Van mijn kant ook dom, mijn verwachting lag namelijk hoger dan je van een Nederlandse single shot kunt verwachten.

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 135
Artikelnaam: MOAB
Afmeting: 55x55x265 mm
Bruto Gewicht: 600 Gram
Netto Kruitgewicht: 40 Gram
Aantal Schoten: 1 Schoten
Effectomschrijving: Moeder der bommen. Maakt van de lucht in 1 schot een ware sterrenzee
Tijdsduur: 5 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 3/10
Richtprijs: €8,50

Zo was is dit een mooi ding :) alleen die knal al dat de kogel uit de buis komt is snoeihard en een prachtig boeket. als ik ze volgend jaar weer voor onder 5 euro p/s kan kopen ga ik dat zeker weer doen.

Back
Bovenaan