[Luypaers NL] Colombian Oncilla 35sh

smurf

VWC lid
Artikelnummer: 8462
Artikelnaam: Colombian Oncilla 35sh
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 35 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 28 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoop: € ...
O.a. te koop bij: Zena Vuurwerk

8462.png

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mooi wild katje idd!

Mooi dat Luypaers dit jaar met wat nieuwe producten komt, ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Wat een meevaller, slechts € 49,95 voor deze 500 grammert. Na het aansteken van dit lontje moet de lucht wel met iets heel bijzonders gevuld gaan worden. Ik kijk uit naar de video, maar kon niet wachten 'm nu al door te strepen op mijn lijstje.

Wat een meevaller, slechts € 49,95 voor deze 500 grammert. Na het aansteken van dit lontje moet de lucht wel met iets heel bijzonders gevuld gaan worden. Ik kijk uit naar de video, maar kon niet wachten 'm nu al door te strepen op mijn lijstje.
haha mooi verwoord :thumbup:

Mooie cake! Helaas is de prijs een stuk minder mooi... voor 30-35 zou ik het nog wel overwegen om deze mee te nemen.

Hier dezelfde gedachte als een aantal voorgangers. Mooie cake, maar niet onderscheidend genoeg om er dit bedrag voor uit te trekken.

Inderdaad leuke cake voor maximaal 35 euro, 50 euro is mij teveel dan pak ik liever een kleine compound

Ik vind het een geweldige cake, met dat soort van Funke Nishiki goud en dan een afwisseling aan combinaties en shapes. Prijs is erg hoog ja, gelukkig dan nog 'her en der' met wat korting te krijgen.

Back
Bovenaan