Luchtspinners

Hi!

Ik heb gezocht naar een lopend onderwerp, maar deze heb ik niet kunnen vinden. Mocht hij er wel zijn verwijs me dan graag door. Wij zijn druk op zoek naar luchtspinners van een ander merk dan Funke die in NL, BE of DE te halen zijn. Funke heeft er al een hoop uitgebracht zoals de Funke Wirbel, Kondor en Albatros. De Klasek Whistling Airplane is er eentje die we ook op het oog hebben.

Voor de duidelijk, wij boedelen producten zoals onderstaand filmpje. Hoop dat jullie ons verder kunnen helpen.

Deze zijn echt geweldig die van Argento ik heb ze afgelopen jaar ook gehad echt een aanrader zijn verkrijgbaar bij Zena.

Wow! Deze zijn fantastisch. Gelijk op slag verliefd op geworden. :D :p

Ik zag ze voorbij komen in enkele collectiefoto's geloof ik, maar dacht dat het F1 fonteinen waren oid. :frusty: :p

Hoe werkt dit precies? Ze hebben geen vleugels, geen propeller, alleen een gaatje aan de boven- of onderkant. Lijkt bijna op een grondbloem. Echt fantastisch dat ze deze uitwerken hieruit weten te krijgen.

Het filmpje wordt trouwens in dezelfde stijl gepresenteerd als die van Funke. Is Funke soms Argento, net zoals Vuurwerkmania bijvoorbeeld Rubro is?

Jaa Argento is inderdaad een onderdeel van Funke. Mijn inziens hebben ze deze lijn gemaakt om sommige producten iets goedkoper op de markt te krijgen, maar ik kan ernaast zitten.

Wow! Deze zijn fantastisch. Gelijk op slag verliefd op geworden. :D :p

Ik zag ze voorbij komen in enkele collectiefoto's geloof ik, maar dacht dat het F1 fonteinen waren oid. :frusty: :p

Hoe werkt dit precies? Ze hebben geen vleugels, geen propeller, alleen een gaatje aan de boven- of onderkant. Lijkt bijna op een grondbloem. Echt fantastisch dat ze deze uitwerken hieruit weten te krijgen.

Het filmpje wordt trouwens in dezelfde stijl gepresenteerd als die van Funke. Is Funke soms Argento, net zoals Vuurwerkmania bijvoorbeeld Rubro is?

Hieronder een filmpje hoe die laserballs werken, echt cool hoeveel tijd die gast besteed heeft om uit te zoeken hoe het werkt. Overigens ben ik dit filmpje ook hier tegen gekomen, ik denk dat het in het killerbees topic staat. Ik ga binnenkort ook even langs in BE, om eerlijk te zijn vooral ook voor deze dingen. Ik vind ze echt te grappig.

Hieronder een filmpje hoe die laserballs werken, echt cool hoeveel tijd die gast besteed heeft om uit te zoeken hoe het werkt. Overigens ben ik dit filmpje ook hier tegen gekomen, ik denk dat het in het killerbees topic staat. Ik ga binnenkort ook even langs in BE, om eerlijk te zijn vooral ook voor deze dingen. Ik vind ze echt te grappig.

leuk om te zien hoe ze werken:)

Laser balls van argento zijn in Nederland en duitsland te vinden bij een lesli dealer, onder de naam mosquitos (en/of) stinger bees. zelfde effect, andere naam..
Kartonihoud is 48/6
(video is van: Kermisreporter)

Natuurlijk kunnen we de Mi Flaai Haai niet vergeten, ook hier zijn er een aantal verschillende versies van zoals bij de mosquitos. welke dat zo allemaal zijn weet ik zo 123 niet.
deze tollen stijgen op met een kleurenstaart, en met wat gebrom zoals een grondbloem.
(video is van: Eindje-Pyro)

En zo nu en dan loop je ergens nog wel eens tegen de Circoblitz aan :D
ook hier zijn verschillende versies van bijv van Funke en Jorge, Orginal.
Dit zijn grote grondtollen die opstijgen (soms horizontaal) en hebben vaak een burst met een effect erbij, oppassen dus als je die ooit een keer gaat afsteken!
(video is van ZiNk-FiReWoRkS)

Wow haha! Wie had verwacht dat dit stukje vuurwerk zo simpel zou werken en dat het ook nog eens GEEN nieuw stukje vuurwerk is, maar al best oud.

Deze staan mij wel aan. Het effect is verrassend door gebrek aan vleugels + doordat je geen vleugels nodig hebt is er minder "paper waste" en is de prijs wellicht beter.

Natuurlijk kunnen we de Mi Flaai Haai niet vergeten, ook hier zijn er een aantal verschillende versies van zoals bij de mosquitos. welke dat zo allemaal zijn weet ik zo 123 niet.
deze tollen stijgen op met een kleurenstaart, en met wat gebrom zoals een grondbloem.
(video is van: Eindje-Pyro)

Wolff/Dynasty heeft volgens mij wel eens vroeger van die kleine geel/witte bijtjes gehad. Ik weet niet of ze nog verkocht worden tijdens de vuurwerkverkoopdagen, maar ik heb er volgens mij wel eens een pakje van gehad.

Wow haha! Wie had verwacht dat dit stukje vuurwerk zo simpel zou werken en dat het ook nog eens GEEN nieuw stukje vuurwerk is, maar al best oud.

Deze staan mij wel aan. Het effect is verrassend door gebrek aan vleugels + doordat je geen vleugels nodig hebt is er minder "paper waste" en is de prijs wellicht beter.

Wolff/Dynasty heeft volgens mij wel eens vroeger van die kleine geel/witte bijtjes gehad. Ik weet niet of ze nog verkocht worden tijdens de vuurwerkverkoopdagen, maar ik heb er volgens mij wel eens een pakje van gehad.

Bumblebees ?
die zie je niet zo veel meer, in belgie worden die nog wel verkocht als t goed is

En zo nu en dan loop je ergens nog wel eens tegen de Circoblitz aan :D
ook hier zijn verschillende versies van bijv van Funke en Jorge, Orginal.
Dit zijn grote grondtollen die opstijgen (soms horizontaal) en hebben vaak een burst met een effect erbij, oppassen dus als je die ooit een keer gaat afsteken!
(video is van ZiNk-FiReWoRkS)

Zoiets als deze had volgens mij loots vorig jaar ook, uit spanje. Had ik graag willen hebben maar niet echt meer van gekomen, leuk hebbendingetje. Wel goed opletten als je deze afsteekt hehe.

Ik ben dol op dit soort vuurwerk. Helaas las ik ergens dat men in Nederland stopt met het importeren van stijgtollen. Klopt dit? En zo ja, worden de in 2020 en 2021 bestelde en als bestelling doorgeschoven exemplaren nog geleverd, of is het ineens uit de handel gehaald nu? Graag meer info gewenst.

Back
Bovenaan