Lucas z'n video's van oud&nieuw 2013-2014

Lucas

VWC lid
Ik heb behoorlijk wat film materiaal van afgelopen oud en nieuw, waarmee ik dit topic langzaam maar zeker zal vullen. Het is allemaal gefilmd met een action cam (replay xd1080) dus de kwaliteit is niet geweldig, maar zeker goed te doen :).

Hier staat de gehele collectie:

vuurwerk_2013-2014.jpg

Laatst bewerkt:
De 2e helft van mijn pijlenrek tijdens oud & nieuw. Na de eerste helft hield de lont er helaas mee op door de regen.

pijlenrek.jpg

Welke pijlen zijn dat op 0:12? Rode met groene ring?
Ook benieuwd naar de rest van de films:)

Dat zijn de Rocket Boom pijlen, je kunt ze op de foto van het rek vooraan zien (de bolpijlen). Vanavond meer films!

je bent me net voor, ik was er ook benieuwt naar..
vet gedaan Lucas! waarmee heb je het onstoken of doorgelont ?

Het is allemaal doorgelont met roze lont. Ik had de pijlen per 6 van de zelfde soort in cirkels gezet en het lont van cirkel naar cirkel laten lopen. Het was m'n eerste pijlenrek, dus jammer van de eerste helft, maar de 2e maakte het wel goed :D

Ik was zelf ook wel even verbaasd toen ik het allemaal neergezet had haha. Voor het eerst zo'n grote collectie, maar ik denk dit jaar toch wat compacter :D.

Hier ook weer een video, nu een knalproject na 12 uur, wat volgens mij deze cakes waren:
- 1x Thunder King XL (Lesli)
- 2x Thunder King (Herlat)
- 2x Flash Banger (Rubro):

En dan nu de compilatie video van het ophalen en opstellen van het vuurwerk de 28e!

Natuurlijk ff HD aan zetten voor de beste kwaliteit ;)

En dan nu de compilatie video van het ophalen en opstellen van het vuurwerk de 28e!

Natuurlijk ff HD aan zetten voor de beste kwaliteit ;)

Zo die panda is oldskool, zie ze nergens meer helaas..?
en geweldig hoe jullie aan het einde ergens staan, doos vol vuurwerk erbij, echte pyro's!

Zo die panda is oldskool, zie ze nergens meer helaas..?
en geweldig hoe jullie aan het einde ergens staan, doos vol vuurwerk erbij, echte pyro's!

Haha ja ouderwets op een schoolpleintje ook nog eens :D

En die panda's kon je vorig jaar bij Haokan kopen, maar ik zie ze nu ook niet meer helaas...

Back
Bovenaan