[Low Pricing] Happy

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7605
Artikelnaam: Low Pricing Happy
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 144 schots
Effectomschrijving: n.n.b.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 10-15 meter
Tijdsduur: 30-40 seconden
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

low_pricing_happy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Lijkt mij mogelijk een omlabeling van de Asian Budget Line Happy (140 schots) maar dan met 4 schoten meer. De prijzen van beide producten zijn bijna gelijk €22,50 voor de Asian Budget versie tegenover de €25,- voor deze.

:bye:

Als ik me niet vergis is de Happy 140 shots uit de Asian budget line gewoon deze pot.
De Happy wordt dus niet meer verkocht als een Weco pot maar als een Asian budget pot.

Correct me if I'm wrong.

Als ik me niet vergis is de Happy 140 shots uit de Asian budget line gewoon deze pot.
De Happy wordt dus niet meer verkocht als een Weco pot maar als een Asian budget pot.

Correct me if I'm wrong.

De Happy uit de Asian Budget Line is een nieuw product, voorgaande jaren nog niet in de verkoop geweest. Die bestond tot voor kort niet eens. Lijkt me sterk dat ze een pas uitgebracht product besluiten opeens onder de Weco collectie te scharen. :wink:

Dit is waarschijnlijk gewoon een van de omlabelingen uit de Asian Budget Line. Ze sharen (naar het schijnt/productbeschrijvingen/filmpjes) wel meer producten tussen deze 2 collecties, dus het zou mij niets verbazen.

De Happy uit de Asian Budget Line is een nieuw product, voorgaande jaren nog niet in de verkoop geweest. Die bestond tot voor kort niet eens. Lijkt me sterk dat ze een pas uitgebracht product besluiten opeens onder de Weco collectie te scharen. :wink:

Dit is waarschijnlijk gewoon een van de omlabelingen uit de Asian Budget Line. Ze sharen (naar het schijnt/productbeschrijvingen/filmpjes) wel meer producten tussen deze 2 collecties, dus het zou mij niets verbazen.

Ik bedoel dat deze pot eerst van Weco was maar ze hem nu nieuw uitgeven met een Asian Budget Label.

Nee hoor, deze komt gewoon als Weco met Weco label op de markt. De Low Pricing lijn is volgens mij wel een omlabeling van Asian Budget.

Low Pricing Happy

Low Pricing Happy

Artikelnummer: 7605
Artikelnaam: Low Pricing Happy
Bruto Gewicht: N.n.b.
Netto Kruitgewicht: N.n.b.
Aantal Schoten: 144 shots
Effectomschrijving: Low pricing, super kwaliteit.
Tijdsduur: 35-45 seconden
Verpakkingeenheid: 6/1
Effecthoogte: 15 meter
Richtprijs: N.n.b.
O.a. te koop bij: www.wecovuurwerk.nl

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Laatst bewerkt:
nou we moeten ook weer niet al te negatief zijn hoor .
we kunnen het nog altijd gebruiken als bij effect . :p :wink:

Ach veel schoten en een 'lage prijs', in zo'n geval kijkt de consument niet altijd naar de uitwerkingen. De kenners wel want die weten beter.

En daar krijg je er twee voor want ik vind dit nou niet echt iets waar ik warm of koud van word :sad:
Wat vindt jij er vetjes aan dan Jamie ?

Neej dat is voor 1 en dat vind ik ook te veel hoor.
12,50 had beter geweest.

Ik hou van aparte effecten en deze heeft dat.

Back
Bovenaan