Waltr
VWC lid
Dat is correct en tevens juist.Behoorlijke waslijsten, niet zo gek dat de verkopers zeggen dat het een gekkehuis is. Lijkt wel of alles wordt opgekocht door forumleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is correct en tevens juist.Behoorlijke waslijsten, niet zo gek dat de verkopers zeggen dat het een gekkehuis is. Lijkt wel of alles wordt opgekocht door forumleden
Toch helemaal geweldig! Je geniet, anderen genieten. Je prioriteit is je aankomende kleine waarvoor gefeliciteerd, je klinkt als een winnaarIk was, net als eerder, eigenlijk al gestopt. Met verbod in aantocht toch een klein lijstje gemaakt.
Strong Celebration 4x
Ultimate Display show 300 shots 2x
Total display show 1x
Ga vooral voor rammen dus 3x2 boxen tegelijk en weer naar binnen.
Verder nog een valk sensation box 5 liggen van afgelopen oud en nieuw, een kartong big 19 valk en een wicked 6. Het is goed zo.
Duur zat en nog een kind op komst.
Zeker. Dank je wel man.Toch helemaal geweldig! Je geniet, anderen genieten. Je prioriteit is je aankomende kleine waarvoor gefeliciteerd, je klinkt als een winnaar![]()
Iets met je neus,meer zeg ik er niet overOke nu stop ik echt met bestellen....

Wat heb je dan al besteld?Wat een lijsten!! Geweldig zeg. Ondanks ik het moet doen met 4 producten ongeveer geniet ik van deze lijsten. Heerlijk hoe het leeft in Nederland en ik hoop dat 1 van jullie stiekem mijn buurman is! Ik zorg voor verse oliebollen en de Kamado warmt op.
De grote van een collectie maakt echt niets uit voor het plezier dat je er van kunt beleven. Kom maar op met die lijst.Durf het eigen lijstje niet eens meer te (her) posten als ik sommige zie.. de tandjes![]()
Okeokeoke… bij dezeDe grote van een collectie maakt echt niets uit voor het plezier dat je er van kunt beleven. Kom maar op met die lijst.
Ben dit jaar wel verhuisd, maar weet vrij zeker dat je 1 van mijn buren niet kan zijn... Die vrouw is 93. Maar de andere kant is nog een optie. Overburen kan ook nog haha.Wat een lijsten!! Geweldig zeg. Ondanks ik het moet doen met 4 producten ongeveer geniet ik van deze lijsten. Heerlijk hoe het leeft in Nederland en ik hoop dat 1 van jullie stiekem mijn buurman is! Ik zorg voor verse oliebollen en de Kamado warmt op.
BuurtassortimentWat heb je dan al besteld?
Dan heb je je huiswerk gedaan haha.
Geniet ervan![]()