daanvdboor
VWC lid
ik heb deze pijlen ook maar besteld 10 stuks 40 gram voor 27,- bij mijn dealer dan. zo goedkoop kom je bijna niet tegen voor zulke pijlen en als ik het filmpje moet geloven zijn dit hele mooie pijlen vandaar dat ik ze besteld heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had er net ook één afgestoken, moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze pijlen. Effect is mooi groot en rond inderdaad zoals hierboven al vermeld is.
Denk zelfs dat ik er 5 bewaar voor 00.00, wat ik anders nooit doe met pijlen.

ik vond het zeker zeer goede pijlen deze komen zeer zeker volgendjaar weer in me collectie. Alleen 2 gingen niet de lucht in stak hem aan en meteen BOEM overal goldenwillow door de straat en tegen de huizen. Broertje brand wond in ze nek maar verder waren het top pijlen!
) met een flink geweld op en de uitwerkingen zijn heel goed en blijven inderdaad lang hangen. Voor 27 euro wat mij betreft een prachtig pakket. Volgend jaar weer.ik vond het zeker zeer goede pijlen deze komen zeer zeker volgendjaar weer in me collectie. Alleen 2 gingen niet de lucht in stak hem aan en meteen BOEM overal goldenwillow door de straat en tegen de huizen. Broertje brand wond in ze nek maar verder waren het top pijlen!
)