LiduBox 1 [Ass.]

moontan

VWC lid
Lidubox 1, nieuw vuurwerk!

Ter vervanging van de Egypte-pakketten in de Liducollectie komen dit jaar verbeterde en meer gevarieerde pakketten. Daarbij is er een keuze voor elk budget. Het eerste nieuwe pakket heet: de Lidubox 1. Hieronder staat de uitgebreide informatie en natuurlijk een plaatje van dit pakket.

lidubox001-i.jpg

Artikelnummer: 851
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: 580 x 170 x 70 mm
Gewicht: 3000 gram
Effecten: Strobe, crackling, mine, whistling, star
Kleuren: Groen, zilver, rood
EAN-code: 8717202638512
Verkoopadviesprijs: €39,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed altijd leuk om er een goed mooi pakket bij te hebben meschien dat hij erij zit dit jaar eerst afwachten op het filmpjes. :D
Uiterlijk spreekt mij heel erg aan :cool:

voor de wat kleinere beurs lijkt me dit een geschikt pakket.
voor die prijs heb je nog geen gemiddelde 500g

oh nu snap ik het pas de ygepte pakketen gaan er uit
ik zat net te kijken bij de lidu box 4 te kijken ik vondt dat ze verdacht op die dingen leken . :D dit ziet er een stuk beter uit dat komt wel goed :holland:

Naast de Lidu Box 1 heb je ook nog de:

Lidu Box 2 verkoopprijs 49.50
Lidu Box 3 verkoopprijs 79.50
Lidu Box 4 verkoopprijs 119.50

Deze Lidubox en zijn grotere broers lijken heel veel op de Vuuwerkland pakketten die vorig jaar werden geïntroduceerd door B&w.

Ik heb 2 van die pakketten afgestoken (de 1 en de 3) en de baas van de winkel waar ik vorig jaar in de verkoop werkte stak VWL4 af.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het kwaliteitsboxen zijn. Alle pakketten waren dik waar voor hun geld!!

Deze Lidubox en zijn grotere broers lijken heel veel op de Vuuwerkland pakketten die vorig jaar werden geïntroduceerd door B&w.

Ik heb 2 van die pakketten afgestoken (de 1 en de 3) en de baas van de winkel waar ik vorig jaar in de verkoop werkte stak VWL4 af.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het kwaliteitsboxen zijn. Alle pakketten waren dik waar voor hun geld!!

heb je nog effecten?

EDIT: ik bedoel filmpjes? of aantal schoten?

lidu 3

lidu 3

idd. ik ben wel benieuwd naar het aantal schoten per cake

Voor de Lidubox 1 en 3 heb ik daar een antwoord op
Lidubox 1

Box gevuld met 2 singleshots mortieren, 2 mooie fonteinen, 2 x 12 schots cake, 1 x 66 schots fluitcake en 2 mooie vuurpijlen

Lidubox 3
Box gevuld met 2 zware stage fonteinen, 2 zware roman candles, 2 x 15 schots cake,1 x 18 schots cake, 1 x 21 schots cake,1 x 27 schots cake, 1 x 161 schots fluitcake en 2 super zware vuurpijlen

Ziet er helemaal niet verkeerd uit voor €35! Meestal zijn pakketten rond deze prijs ronduit slecht, maar dit valt me echt helemaal niets tegen! Bedankt voor het filmpje jejestilo :)

Thanks!

Een aardig pakket aan de film te zien. Zitten teminste aardige cakes tussen voor die 35 euro! Normaal zou er hooguit een cake tussenzitten met 5 of 6 schoten voorafgaand met een fontijn. Dit is teminste een koop voor nietswetende consumenten waar ze wel blij mee mogen zijn.

Ik heb dit pakket deze jaarwisseling gehad en was er zeker goed over te spreken mooie grote boeketten bij de cakes en een fontein die lekker lang en hoog spuit.De shocks en pijlen die erin zitten zijn wel wat minder maar al met al is het tog een mooi en goedkoop pakketje en dan kreeg ik er ook nog eens gratis ninja2 pijlen bij bij mijn dealer:D
Dit jaar komt dit pakket zeker weer in mijn collectie.

mooi pakketje voor 35 euro zeker een aanrader vooral de cakes hebben mooie effecten dit jaar in de collectie

Ziet er idd heel goed uit voor dat geld

Bij mijn dealer is hij 39,50

Ik twijfel tussen dit pakket en vuurwerkland assortiment 1 pakket.

Deze ziet er goed uit, maar bij vuurwerkland pakket zit een extra cake. Daar is alleen weer minder over bekend :(

Weet iemand wat de beste keus zou zijn?

Ziet er idd heel goed uit voor dat geld

Bij mijn dealer is hij 39,50

Ik twijfel tussen dit pakket en vuurwerkland assortiment 1 pakket.

Deze ziet er goed uit, maar bij vuurwerkland pakket zit een extra cake. Daar is alleen weer minder over bekend :(

Weet iemand wat de beste keus zou zijn?

Ik zou voor dit pakket gaan. Ik denk niet dat er iets beters bestaat voor deze prijs.

Back
Bovenaan