[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Hahaha, wat ben ik hier vorig jaar druk mee geweest als ik het zo terug lees :bonk: valt me eigenlijk nog tegen dat geen enkele universiteit mij gebeld heeft om mij een doctoraal aan te bieden :D

Zag net de folder van lidl van volgende week, vanaf 4 december kan je weer inkopen doen, er staan alleen GEEN knetterlinten bij viel me op

Vanaf vandaag toch weer knetterlinten in de schappen.
Waarschijnlijk vanwege de drukte en chaos vorig jaar bij de eerste verkoopdag.
Hier in Leiden toch aardig wat pakjes kunnen scoren :handsup:

Vorig jaar ook flink op jacht geweest. Maar wat is dit eigenlijk triest spul. Ik laat het lekker liggen :thumbup:

Gister bij mijn lokale lidl geweest en de filiaalmanager daar is op bevraagd. Die gaf aan dat er deze week nog een levering zou komen. Op woensdag of donderdag en dan ligt het vuurwerk er vanaf donderdagochtend of donderdagmiddag. Lokaal voor mij is regio Veluwe.

Lidl Oosterhout lagen enkel nog aansteeklonten, ze vertelde me daar dat er nog 1 levering zou komen maar wanneer was niet bekend.

Lidl Doorwerth ook weer, nieuwe linten hebben batch 2021. Hopelijk zijn het geen pruttelinten, heb helaas nog niet de kans om ze uit te testen.

20211229-143404.jpg

Hier ook volle schappen knetterlinten, heb wat mee genomen maar ik vind ze nog slechter presteren dan de aldi 2021 batch.

Een vlam en rook maar amper geluid.

Back
Bovenaan