Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
10tekens
Hahaha ja toch. Had volgens mij wel 20 gram verschil op een zeker moment, en knetteren dat ze deden. Heb nog steeds een paar pakjes over.
Zal wel begin December worden.Wanneer ligt het bij lidl weer in de schappen voor de kids
Dat komt altijd wel in de Lidl folder te staan die je in de brievenbus krijgt en een week van te voren op de Lidl site kun je folder bekijken online begin december in de winkels.Wanneer ligt het bij lidl weer in de schappen voor de kids
De Lidl verkoopt vanaf zaterdag 2 december weer categorie 1 voor de liefhebbersBekijk bijlage 76446
Ik geef er geen cent meer aan uit voordat ik weet dat de kwaliteit verbeterd is.
Dat zag ik ook al dat de labels anders zijn.Lijkt dit jaar Lesli te worden ipv GBV aan de labels te zien.
Mooi optijd voor 2 doosjes in de sinterklaaszak die zaterdagavond![]()
Hoe bedoelje? Het blijft kinderspul.Mijn vermoedens weer bevestigd helaas...
Ik zal niet voor hem spreken, maar voor mezelf.Hoe bedoelje? Het blijft kinderspul.
Dat klopt moet nu ook binnen de 1 meter blijven daarom is er niet veel meer over.Ik zal niet voor hem spreken, maar voor mezelf.
Het werd vorig jaar duidelijk dat cat1 minder zou worden in dit jaar en daarom heb ik extra van het oude spul gekocht. Het oude cat1 is goed stookvoer en je krijgt goed waar voor je geld.
Dan kun je lekker al in de middag beginnen.
Nu zoals voorspeld is alles zachter, kleiner, minder, heb je niet meer grondbloemen cat 1.
Het is kinderspul, maar de cat 1 van voorheen is veel beter dan alles wat er nu is en nog komt.
Je hebt bijvoorbeeld de Bonsai fonteinen, de cat1 van funke fonteinen die erg hoog gingen, crackling balls en linten die veel beter knetteren dan wat je nu allemaal ziet.
Vaak zelfs beter dan de goedkope cat2 knetter, grondbloemen en kleinere fonteinen.