Leveringen 1.4G Pro Xplosion

Zoals de prijzen waren waar ik en anderen in de voorverkoop actie's het hebben gescoord is het leuk en goed spul.
Voor de nu gevraagde prijzen zou ook ik het laten staan als een ander merk beter presteerd en de zelfde effecten in een doos heeft zitten.
Zo simpel werkt het ,prijzen bepalen voor een groot deel of iemand iets aanschaft en kan je een ander merk met betere prestaties voor het zelfde geld of minder krijgen,dan word dat gekozen.

Heb je je bril wel op vandaag? De 1.3 variant is beduidend anders

Ik kijk bij dit soort opmerkingen altijd even naar wanneer iemand lid is geworden. In dit geval 15 november 2025. Dat zegt op zichzelf niet alles, maar vaak kies ik ervoor zulke reacties te negeren.

Uitzonderingen maak ik graag voor mensen die oprecht om advies vragen, bijvoorbeeld vaders of anderen die hulp zoeken. Dat is altijd welkom en juist leuk, omdat ik het fijn vind om mensen te helpen bij het maken van een goede keuze voor vuurwerk. En ik denk ook dat dat bijdraagt aan de positiviteit voor vuurwerk en de liefhebbers hier op het forum :-)

Dat stukkie vanaf 50s is wel heel droevig. Als je deze samen met de color hypnose om 00:00 afsteekt is het zo 00:30. Ik denk dat ik er verstandig aangedaan heb om een keer niet op de hypetrain te springen.
Gelukkig alleen op de hype trein gestapt van de Pyroclasm & Exclusive Funky Town. Valt mee dus 😅

Back
Bovenaan