Leukste mini-projecten

Lucas

VWC lid
Ik ben aan het nadenken over mogelijke projecten met klein vuurwerk, dus het leek me handig om eens ervaringen uit te wisselen. Het gaat hier dus niet om cakes, maar spul zoals grondbloemen, crackling balls, single shots, romeinse kaarsen, babypijlen etc. Wat zijn jullie grootste successen of mislukkingen?

Ik weet niet of dit in de juiste afdeling geplaatst is, zo niet dan merk ik het wel!

Zelf heb ik wel eens gekleurde fakkels op een stuk hout aan een plaat gezet en die gecombineerd afgestoken. Het idee was goed, het werkte ook nog eens. Nadeel was alleen dat de rode fakkel veel feller was dan de blauwe fakkels, waardoor de kleuren niet optimaal tot hun recht kwamen.

Nah, wel heel toevallig dat dit onderwerp nu gestart is en ik gisteravond samen met mijn zoontje een klein projectje heb gemaakt van schertsvuurwerk.
Elk jaar tegen O&N halen we weer wat kindervuurwerk bij de intratuin.
Gisteravond wilde ik het even testen. Ook de camera's wilde ik testen omdat ik deze O&N heel veel wil filmen.
Het rook weer even heerlijk in onze tuin :)

Hier het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nah, wel heel toevallig dat dit onderwerp nu gestart is en ik gisteravond samen met mijn zoontje een klein projectje heb gemaakt van schertsvuurwerk.
Elk jaar tegen O&N halen we weer wat kindervuurwerk bij de intratuin.
Gisteravond wilde ik het even testen. Ook de camera's wilde ik testen omdat ik deze O&N heel veel wil filmen.
Het rook weer even heerlijk in onze tuin :)

Hier het filmpje:

movie

Hartstikke leuk! Je zag het mannetje genieten. Vroeger altijd spannend dat ik en me broer 1 avond van te voren een paar dingen mochten afsteken en dan helemaal trots waren.

ik ben van plan om 12 blinkies
gecombineerd met steeds 1 assorted fountain
lekker goedkoop in totaal 6 euro ongeveer

Back
Bovenaan