Leuk nieuws: Lidl Nederland verkoopt vuurwerk!

Net wat leuk speelgoed gekocht bij de Lidl.

aSO7XJ.jpg

Denk dat het hier lokaal wel hard zal gaan. De Lidl had een paginagrote advertentie in het Leidsch Dagblad gezet.

3 pakjes grondbloemen en een pakje fonteinen mee genomen, altijd leuk zo even in het voor wat van deze spulletjes af te steken.

ook wezen shoppen
de kleine fontijntjes uit het street thunder pakket lijken gips te hebben aan de onderkant? lijken nu net fp3 small haha.

xbg1au.jpg

1zfiru0.jpg

2yor4ty.jpg

28hkgbd.jpg

filmpje van een van de fontijnen uit het lidl pakket van dit jaar:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
leuke fontijn inderdaad. Als ze morgen avond nog een pakket hebben liggen neem ik er nog een mee. Ze roken wel als de malle haha, me hele shirt ruikt naar oud en nieuw :P

Ik ben net even naar de lidl in sittard geweest. er lag nog maar 1 pakket met fonteinen en de street thunder pakketten waren ook al bijna op. Merkwaardig was dat de ijsfonteinen nog niet geleverd waren, die kwamen pas 13 december binnen!

Snel gegaan dit jaar, afgelopen jaar lag het er wel 2 weken hier.
Nu nog 2 pakjes grondbloemen en brillen alleen.
Toen ik de grondbloemen in mijn hand had om mee te nemen kwamen er 2 mannetjes met hun moeder op het lege vak aangelopen dus maar aan hun meegegeven toen.

Ik denk dat mensen ondertussen beginnen te begrijpen dat categorie 1 vuurwerk altijd afgestoken mag worden en dus inslaan voor de kinderen voor overdag op de 31ste. Het gaat namelijk heel hard in alle winkels die categorie 1 verkopen. Jammer, want dan blijft er voor ons niets meer over :)

Back
Bovenaan