Lesli Ledendag 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mensen zonder vervoer uit omgeving den bosch die graag willen gaan. Ik kan rijden. PM maar beschik over auto. Kosten delen. PM

Deze wil ik niet missen eigenlijk, is wel afhankelijk van de datum. Grote kans dat ik eind augustus/begin september al weg ben naar het buitenland. Anders ga ik er zeker bij zijn!

Nou hehe.. HET TOPIC WAAR IK OP WACHTE!
Ik heb 2 jaar geleden echt een geweldige dag gehad. Echt een van de mooiste dagen uit mn vuurwerkfreakcarriere zijnde!
Ik raad iedereen aan om hier naartoe te gaan! Dit moet en zal je niet missen:wink:
Ben benieuwd of het Lesli lukt om deze dag voor mij te kunnen overtreffen, vergeleken met vorig jaar!

Ohja, de leslifan-cake staat nog steeds op mn kamer:angel: en die zal ook nooit verdwijnen!:)

Jazeker de Lesli open dag 2011 was zeker in alle opzichten een fantastische dag en het was sowieso qua weer al super wat ook ten goede kwam aan de demo s avonds. Ik was van de partij en dit jaar zeker weer aanwezig en t is nog ver weg, maar de tijd gaat zeer snel en voor je het weet staat het mooiste seizoen weer voor de deur...

Ohja, de leslifan-cake staat nog steeds op mn kamer:angel: en die zal ook nooit verdwijnen!:)

On-afgestoken?
Of de overgebleven dummy?

Verder wat een dag was het. Was echt goed verzorgd door Lesli en Vuurwerkcrew.
Goed ontvangst, gezellige sfeer bij aankomst samen met Yorick (Davinstyle)

Alles was compleet, showroom met dummy's, presentatie over Lesli, brainstormen, het koffertje met de knallertjes van Vroegâh, de bunker bezoeken, lekker frietkraampje, en een uitgebreide demo + dikke finale eigenlijk een vuurwerkshow op zich, één hele blije jongen Sem meen ik die de dag vam zijn leven had door stichting Doe Een Wens (nu Make a Wish), en lekker graaien in de dozen met gratis dummy's en lampionnen!

Deze dag was samengevat gewoon top!
Voor een uitgebreider verslag even in het andere topic kijken.

Hopelijk organiseert Lesli deze dag weer, die 2,5 uur rijden heb ik ofja waarschijnlijk mijn moeder wel er wel voor over. Want zelfs mijn moeder vond het een interessante dag!
Nogmaals mijn complimenten aan Lesli!!

In 2011 was het een geweldige dag. Bloedje heet op de heenreis, door omleidingen ook zeker een uur of 3 onderweg geweest. Maar dit was het waard. Een geweldige dag die ik graag nog een keer mee wil maken! Hopelijk is de opkomst dit jaar nog beter.
Tot september iedereen! :D

Ik hoop dat ik er bij kan zijn , ik heb alleen dan geen vervoer , maar dat regel ik tegen die tijd wel.

Was een hartstikke leuke dag ja. En als het in September van dit jaar weer is, of van mijn part Augustus, kom ik denk ik ook wel... Tegen die tijd rijd ik er lekker zelf heen dacht ik zo :wink:

Weet het nog goed in 2011.
Was net bij vwc bekend en zag deze ledendag voorbij komen in het forum.
Wooo, daar moest ik toch wel bij zijn.

Zo onbekend toen nog als ik daar stond, maar het zo voelde als een thuiskomen.
Kende alleen djhek, steefkaboom, en een aantal van het forum.

Tjee, al die twitter berichten nog op het scherm tijdens de presentatie, geniaal:)

En dan natuurlijk de demo.
Die was echt super.
Met name de finale ontstoken door sam, een jongetje van mijn zoontjes leeftijd.
Dat deed best veel met me.....

Het voelt nog steeds als gisteren, maar eigenlijk al te lang geleden.
Ik zeg, als het dit jaar weer is, en je twijfeld, niet doen, gewoon komen.

Bij deze mijn video van 2011.
Had hem op yt gepost, maar ivm de muziekrechten hadden ze het complete geluid eruit gehaald.
Dan maar op Vimeo:)

Weet het nog goed in 2011.
Was net bij vwc bekend en zag deze ledendag voorbij komen in het forum.
Wooo, daar moest ik toch wel bij zijn.

Zo onbekend toen nog als ik daar stond, maar het zo voelde als een thuiskomen.
Kende alleen djhek, steefkaboom, en een aantal van het forum.

Tjee, al die twitter berichten nog op het scherm tijdens de presentatie, geniaal:)

En dan natuurlijk de demo.
Die was echt super.
Met name de finale ontstoken door sam, een jongetje van mijn zoontjes leeftijd.
Dat deed best veel met me.....

Het voelt nog steeds als gisteren, maar eigenlijk al te lang geleden.
Ik zeg, als het dit jaar weer is, en je twijfeld, niet doen, gewoon komen.

Bij deze mijn video van 2011.
Had hem op yt gepost, maar ivm de muziekrechten hadden ze het complete geluid eruit gehaald.
Dan maar op Vimeo:)

Wat zijn de potten die om 5:40 de lucht in gaan?

De horsetails en jellyfish?
Dat is Mysterious Ways (One and Only). Is ook een omlabeling van te vinden in de Made in China lijn, genaamd Tiger Parade.

Ik heb dit ook nog niet mee gemaakt! maar wil hier zeker bij zijn dit jaar!!

Dit gaat een seizoen worden waarbij ik steeds meer shows en meetings ga bijwonen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan