Lesli Ledendag 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
In 2011 was de ledendag bij Lesli super leuk, er werd in 2012 geen dag gehouden maar in 2013 zou deze er weer komen :)! Is er al iets bekend :rolleyes::D

Het enige wat ik kan vertellen is, dat er een toezegging is gedaan. Als er meer over bekend is, zal ik dat ongetwijfeld dit op het forum plaatsen. Heb er zelf ook wel zin in. Wel leuk dat je dit topic heb vermeld, kunnen we gelijk peilen of meer leden het weer zien zitten dit jaar.

Tevens wil ik Lesli vuurwerk nog hardstikke bedanken voor de geweldige opendag in 2011!!!!!

Het enige wat ik kan vertellen is, dat er een toezegging is gedaan. Als er meer over bekend is, zal ik dat ongetwijfeld dit op het forum plaatsen. Heb er zelf ook wel zin in. Wel leuk dat je dit topic heb vermeld, kunnen we gelijk peilen of meer leden het weer zien zitten dit jaar.

Haha ik zit al te wachten vanaf 4 september 2011 :)

Vorig jaar helaas moeten missen omdat mijn maat die zou rijden, onderweg in eens ziek werd.
Dus helaas na een uur onderweg te zijn om moeten keren. Ga proberen er dit jaar wel bij te zijn!

In 2011 was ik er niet bij..
Maar mocht in 2013 het door gaan dan ben ik er zeker bij!!

@ Djaimy, Waarschijnlijk een soort meeting en dan gelijk met het thema lesli. Vind het trouwens zeer irritant, bijna alle meetings zijn te ver weg, (want ik ben afhankelijk van mijn vader of hij me wil rijden) of net de verkeerde datum.

@ Djaimy, Waarschijnlijk een soort meeting en dan gelijk met het thema lesli. Vind het trouwens zeer irritant, bijna alle meetings zijn te ver weg, (want ik ben afhankelijk van mijn vader of hij me wil rijden) of net de verkeerde datum.

vorig jaar wel 150 freaks uit het hele land, vast wel 1tje met wie je kan meerijden. Heb ik ook gedaan.

In 2011 was dit mijn eerste Vuurwerkcrew meeting.
Ik heb een fantastische dag gehad!

Het was 2 en een half uur rijden maar dat was het waard!
Hier MOET je bij zijn!

In ieder geval hoe dan ook tot dan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan