Heb net de show bekeken en ben helaas tot de conclusie gekomen dat het in mijn ogen niet echt strak getimed is. Gebruik van single-shot is prima, maar persoonlijk vond ik dat er veel te veel verschillende effecten single-shot werden gebruikt. Het geheel kwam op mij rommelig over.
Persoonlijk vond ik de keuze van sommige producten niet heel fantastisch. Producten die niet bij de muziek aansloten en veel gebruik van mijn inziens (te bonte of mixed) producten. Ik weet niet welke producten er zijn geschoten, maar het komt op mij over dat er te veel in de eigen voorraad consumentenvuurwerk is gekeken. Dit terwijl er wellicht veel betere producten op de markt zijn. Lijkt me verkeerde keuze als je een dermate grote pyromusical schiet.
Wanneer ik dit vergelijk met de show die hier bijvoorbeeld in 2010 is neergezet door Azuma waarbij er veel betere vuurwerk/muziek combinaties werden gemaakt, mis ik persoonlijk heel veel in deze show.
Ook in een verder verleden voor de tijd van pyromusicals zijn hier door Wagenvoort Vuurwerk heel wat betere shows neergezet met meer variatie, vuurwerk en veel betere opbouw.
De show heeft mij persoonlijk op geen enkel moment kunnen boeien.
Jammer, maar goed wellicht dat velen hem wel prachtig vonden.