Leerdam 05-06-2010

moontan

VWC lid
plaats : Leerdam
datum: 5 juni 2010
provincie : Zuid-Holland
wie : nog niet bekend
kaliber: nog niet bekend
Locatie :Leerdam Sport Complex,Quirinus de Palmelaan 109,4142 CH LEERDAM
tijd : nog niet bekend

Vuurwerkshow ter gelegenheid van de taptoe.

Na afloop van de taptoe zal er ongeveer een half uur later een spectaculaire gecombineerde laser/vuurwerk show gebracht worden. Deze zal ongeveer 20 minuten gaan duren. U hoeft hiervoor niet van uw plaatsen. Deze show zal plaatsvinden op het taptoeterrein.

http://www.glasstadtaptoe.nl/index.html

Volgens de site is de show op het voetbalveld waar de taptoe gehouden wordt. Er staat ook dat je kaartjes moet kopen om de taptoe te kunnen zien. Dat betekend dus dat je moet betalen voor deze show en voor zover ik weet kun je niet vanaf buiten het terrein de show zien. Is er iemand die hier meer over kan vertellen?

Ik heb met iemand uit Leerdam gesproken die deze show meerdere malen gezien heeft. Normaal wordt deze show vanaf een ander veld afgeschoten en moest iedereen na de taptoe verkassen naar dat veld. Nu kan iedereen blijven zitten omdat de show hoogst waarschijnlijk vanaf een stuk braakliggend grond naast het veld waar de taptoe plaats vind geschoten wordt. Als dit waar is dan is de show ook vanaf buiten het voetbalveld goed te zien. Hij zei ook dat vorige keren de show door Katan geschoten werd. Ik hoop dat iemand dit allemaal kan bevestigen of ontkennen.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af van wie je dit gehoord heb.
De show werd voorgaande edities geschoten door Dream Fireworks.
Of het nu deze keer weer zo is weet ik niet.

De taptoe wordt gehouden op het hoofdveld van Leerdam Sport.
Het vuurwerk wordt op een heel ander veld geschoten. En de show is voor iedereen. Dus je hoeft geen kaarten te kopen.
Buiten dat om kan je ook op de parallelweg kijken t.h.v. van de voetbalvelden. Je ziet alleen het lossen niet van de shells.

5 jaar geleden werd er max. 3 inch shells ( 500 stuks ), een aantal blokken en 6 inch mines geschoten.

Hoop dat je hier wat mee kan.

Gr Gerko

Hier kan ik idd wat mee. Dank je voor je uitleg. Degene die ik gesproken heb is een collega die elk jaar bij de show aanwezig is zegt hij. Zal hem er eens op aanspreken want normaal geeft hij altijd goede informatie weg. Met jouw info weet ik zeker dat ik ga kijken het is toch niet ver hier vandaan.

Na afloop van de taptoe zal er ongeveer een half uur later een spectaculaire gecombineerde laser/vuurwerk show gebracht worden. Deze zal ongeveer 20 minuten gaan duren. U hoeft hiervoor niet van uw plaatsen. Deze show zal plaatsvinden op het taptoeterrein.

Dit staat op de site! Als het werkelijk een laser show is in combinatie met vuurwerk EN het op het taptoeterrein is. kan ik me niet anders voorstellen dan dat het wat klein vuurwerk is waar er geen grote afstand voor nodig is.

Dit baseer ik op wat ik lees dus kan totaal anders zijn.

Weet iemand HOELAAT dit allemaal begint?

De show wordt dit jaar door Hayo geschoten op het hoofd voetbalveld van Leerdam Sport.
Het zal gaan om een pyromusical heb ik begrepen met consumentenvuurwerk en single shots.

De tijd is voor mij nog niet bekend. Zal zoiezo tussen 22:00 en 22:30 zijn.

Hayo heeft de naam om iets te kunnen doen met single shots blaas maar omver die fanfara zal ik zeggen

De tijd is voor mij nog niet bekend. Zal zoiezo tussen 22:00 en 22:30 zijn.

Je bedoelde zeker tussen 23:00 en 23:30??
De lasershow begon om 23:20, hij kwam wat traag op gang maar werd gaandeweg steeds leuker. Na de lasershow begon direct de pyromusical. De vuurwerkshow had geen begin en geen eind. Het was vanaf het begin gaspedaal onderin en gaan. Het was dat het zo dichtbij was anders had ik het zonde van mijn tijd gevonden.
Ik heb alles gefilmd en zal kijken of het de moeite is om het filmpje te plaatsen.

Edit:Filmpje is gemaakt uit de losse hand met een fototoestel dus de kwaliteit is niet veel.

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen om het filmpje hier zichtbaar te maken.
ik gebruik [video ] en [/video ] maar dat werkt niet.

Kan iemand mij helpen om het filmpje hier zichtbaar te maken.
ik gebruik [video ] en [/video ] maar dat werkt niet.

Je zet op de plek waar nu video staat, vv. Staat voor video vimeo ofzo.
Tussen de tags zet je de cijfers uit de link van je filmpje, ik hoop dat het duidelijk is :)

Je bedoelde zeker tussen 23:00 en 23:30??
De lasershow begon om 23:20, hij kwam wat traag op gang maar werd gaandeweg steeds leuker. Na de lasershow begon direct de pyromusical. De vuurwerkshow had geen begin en geen eind. Het was vanaf het begin gaspedaal onderin en gaan. Het was dat het zo dichtbij was anders had ik het zonde van mijn tijd gevonden.
Ik heb alles gefilmd en zal kijken of het de moeite is om het filmpje te plaatsen.

Edit:Filmpje is gemaakt uit de losse hand met een fototoestel dus de kwaliteit is niet veel.

Nee bedoelde daadwerkelijk die tijd. Ik stond ook met een groep ruim dik anderhalf uur te wachten. Het viel me echt tegen die show. Tenminste had er meer van verwacht. Zonde dat de organisatie liever een lange saaie lasershow willen dat een beetje meer vuurwerk. Het was overigens niet Hayo maar Ron de Koster.

Waar stond jij dan ergens?? Ik stond gelijk rechts als je de poort naar het veld binnen liep richting de tribune.

Als ik het filmpje van Aart zo bekijk ben ik blij dat ik hier geen BBQ voor heb afgezegd. Sowieso ben ik niet weg van lasers dus om daar dan een dikke 10 minuten naar te gaan staan kijken vind ik al waardeloos en de 3 minuten vuurwerk(show) die daarna komen is meet rossen en jossen als het zo zie.

Back
Bovenaan