Lametta-Fontänen - Mixed Goldrain fountains [Batch 2024]

Als je de 50% korting bij zena gebruikt zijn ze nog maar 13 euro per doosje (je mag er meerdere meenemen met korting).
Het ziin echt schitterende fonteinen!

Voor de Zena actieprijs van 2,6€ per stuk prima. Ik zet ze wel op een hoog paaltje gezien het effect.

Vanavond 1 geprobeerd, maar viel me wel flink tegen. Stond iets wind en dan blijft er weinig van over helaas ...

Sorry je bent net te laat. Mijn geweten heeft gelukkig wel weer rust.

Das precies het psychologische trucje dat ze met die inleverdagen bereiken: je gaat je (onbewust) bang maken over evt gevolgen: boetes/strafblad enz..

Maar goed ik zei net in de chat mss wat kort door de bocht: je bent niet in orde als je spul inlevert. Daar wil ik toch even op terugkomen. Ik snap heel goed dat je hiermee geweten rust geeft, geeft ook opluchting dat je je dan niet over gevolgen druk hoeft te maken.

Maar ben wel echt klaar met die bangmakerij vanuit de overheid, misselijkmakend.

Laatst bewerkt:
Das precies het psychologische trucje dat ze met die inleverdagen bereiken: je gaat je (onbewust) bang maken over evt gevolgen: boetes/strafblad enz..

Maar goed ik zei net in de chat mss wat kort door de bocht: je bent niet in orde als je spul inlevert. Daar wil ik toch even op terugkomen. Ik snap heel goed dat je hiermee geweten rust geeft, geeft ook opluchting dat je je dan niet over gevolgen druk hoeft te maken.

Ik ben wel echt klaar met die bangmakerij vanuit de overheid, misselijkmakend.
Geloof me, @Kees heeft niks ingeleverd

Back
Bovenaan