Label design wedstrijd 2018.

Beste liefhebbers en forum members.
De langste dag van het jaar is inmiddels achter de rug en ook het seizoen komt gestaag dichterbij.
Voor 2017 zijn we nagenoeg klaar echter door onze groei gaan we steeds verder voorruit werken.
Voor 2018 staat er veel te gebeuren

Daarom deze ontwerp wedstrijd.
Ben je artistiek of gewoon goed met designen sla je slag.
Ook als je niet zo handig bent maak je kans dat je design een label word om een Evolution Product want onze eigen dtp afdeling kan je idee/opmaak professioneel bijschaven/opzetten.

Stuur je label design naar info@evolution-fireworks om kans te maken dat je label om een product komt te zitten en win dit artikel zodat je er met o&n van kunt genieten.

Een aantal regels dient men rekening mee te houden.
Geen designs of images welke copy protected zijn.
Alleen designs welke naar ons mail adr worden gestuurd dingen mee.
Indien je mee doet aan deze contest geef je evolution automatisch toestemming ingezonden materiaal vrij te gebruiken

We zijn benieuwd wat eruit gaat komen.

gr
Evolution Fireworks

Ik ben niet handig met computer of ontwerpen maar we gaan het proberen, altijd leuk bij te dragen aan iets nieuws!! Top idee.

Gaat het om meerdere labels? Voor een nieuwe lijn?
Wat moet er standard op het label aanwezig zijn?

Het gaat even omheen ruwe opmaak.
Men is nergens aan gebonden en uiteraard mag men meerdere labels/designs sturen.
Later zullen we met mogelijke winnaars en onze dtp afdeling de fine tuning doen.

Gr
Evolution Fireworks

Leuk idee, ben benieuwd wat voor ontwerpen er allemaal gaan komen.
Veel plezier en succes allemaal.

Leuke actie en gaaf dat op deze manier freaks ook een beetje input kunnen leveren aan nieuwe producten.

Benieuwd welke designs er weer voorbij gaan komen, ik kan mij herinneren bij een ander merk vorig jaar dat er ook erg originele exemplaren voorbij kwamen. Misschien dat ik zelf ook nog even ga prutsen maar ik acht de kans klein, niet echt mijn ding haha.

Leuke actie en gaaf dat op deze manier freaks ook een beetje input kunnen leveren aan nieuwe producten.

Benieuwd welke designs er weer voorbij gaan komen, ik kan mij herinneren bij een ander merk vorig jaar dat er ook erg originele exemplaren voorbij kwamen. Misschien dat ik zelf ook nog even ga prutsen maar ik acht de kans klein, niet echt mijn ding haha.

Nooit geschoten is altijd mis:idea:

IMG_20170724_210040_817.jpg
Nieuw design voor op een random cake:wink:
Ik doe uiteraard niet mee maar kom op liefhebbers doe je ding!!!

Kijk eens aan.....we hebben onze eerste ontwerp van de contest mogen ontvangen.
Zijn er dan zo weinig liefhebbers met fanatieke instelling???:D

gr
Evolution fireworks

Ik ben moeilijk slecht in tekenen/ ontwerpen anders had ik wel meegedaan haha.
Ik hoop dat er nog wat mooie ontwerpen ingestuurd worden.

Ik kan zelf echt niet tekenen maar zou eens kijken of ik mijn vriendin aan het tekenen krijg.

Had dit even gemist, hoop dat ik binnenkort een gaatje vind om ook een inzending te doen. Is er een deadline?

Back
Bovenaan