schapenvrucht
VWC lid
Zijn er meer mensen die weten dat ze komend oud en nieuw hun laatste meterpakket ooit af gaan steken? Misschien wel het meest symbolische stukje vuurwerk (in ieder geval voor mensen van mijn generatie, ben 40. Pijnlijk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens, volwaardige grondbloemen en aardige fonteinen. Tijd geledenAch.. hoe het oude jaren '90 meterpakket in mijn ogen het beste was en die al jaren niet meer geevenaard werd. Zonde zou het zijn als volgend jaar inderdaad al het consumentenvuurwerk verboden gaat worden. Dan wordt het toch een groter gemis.

De gbv meter is nieuw dit jaar. Ziet er goed uit op de video.Stelt het tegenwoordig nog wat voor? Misschien dat er ik een ga kopen om eventueel te bewaren. Ook leuk voor mijn dochter van 4 om af te steken na 18.00 voordat ze naar bed moet.
Mooi nostalgisch label. Wel prijzigDe gbv meter is nieuw dit jaar. Ziet er goed uit op de video.
Na de pakketten waar nog de grote romeinse kaarsen, pijlen en een draaizon inzaten werd het minder. Maar dat is dan ook het nostalgische meterpakketStelt het tegenwoordig nog wat voor? Misschien dat er ik een ga kopen om eventueel te bewaren. Ook leuk voor mijn dochter van 4 om af te steken na 18.00 voordat ze naar bed moet.