scootflyer
VWC lid
Wolff, Royal en Bonfireworks...alles wat ik nodig heb![]()
Daar sluit ik mij bij aan, en als er nog ruimte is, dan is marijn ook nog een goede keus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het duurt denk ik nog even tot de nieuwe producten online staan, meestal pas in december.
Heb ook al lang niks meer van Patrick vernomen op het forum..
Deze winkel is wel erg interessant. Hoorde ook dat er Royal verkocht gaat worden?
Als dat zo is en ze hebben, dynasty, royal en marijn dan weet ik waar ik mijn bestelling moet plaatsen :O
Dus inderdaad zoals ik hoopte Royal, Dynasty, Marijn en Bonfireworks? Dan hoef ik voor m'n grote sierspul maar naar 1 winkel dit jaar![]()
Nog maar even bevestiging van Kuiper zelf afwachten![]()
Yay, geweldig nieuws. Maar het lijstje blijft maar groeien zo.. Waar haal ik al dat geld vandaan! Rubro heeft inderdaad ook geweldige producten als ik de films mag geloven. Had vorig jaar de Ghost Kings, ook leuke hebbedingetjes.
Royal en Bonfire werden afgelopen jaar ook al verkocht, maar alleen via losse verkoop.
Dat geldt voor de Noorderling dus net zo. Misschien dat als ik verder richting midden/zuid Nederland woonde wel bij een der grote kortingswinkels ging shoppen, maar Kuiper is voor de bovenste helft van Nederland dé prijsvechter! En met dit assortiment is het smullen geblazen... Ik wacht ook nog rustig dat kleine maandje af!In ieder geval bestel ik nergens iets voordat Kuiper de website online heeft.
Hopelijk kunnen we dat dan dit jaar ook tijden de voorverkoop online bestellen. Zijn de prijzen in losse verkoop ook zo laag?