Kuiper Koekange

Ik weet nog wel iets wat ik elk jaar zeer begeer maar in het Noorden (en dat is heel breed genomen) niet tot nauwelijks kan vinden: de Traditionals/Novelties en Shogun lijnen van Beko! Briljant klein spul wat onmisbaar is m.i. en dan heb je gelijk ook Rocket Boom en Green Glitter Missile Battery in je assortiment: dikke hardlopers! Dan heb je gelijk ook de fluitcollectie van 30 Years of Missile Maythem Assortment, die zal ook hard gaan.

Het zou volgens mij de collectie compleet maken en de grote én kleine kinderen blij maken :D

Het duurt denk ik nog even tot de nieuwe producten online staan, meestal pas in december.
Heb ook al lang niks meer van Patrick vernomen op het forum..

Bij deze dus ook weer een reactie van onze kant op het forum.
Wij zijn momenteel druk in gesprek met verschillende leveranciers, onderandere met Marijn (witte tenten verhuur). Ook hebben wij bij verschillende leveranciers een actie idee voorgelegd, mochten we dit voor elkaar krijgen dan horen jullie zo spoedig mogelijk wat deze actie in gaat houden.

Begin december komt inderdaad pas onze site online. Dit omdat wij niet van te voren producten aan willen bieden voordat deze bij ons binnen zijn. Dit om te voorkomen dat wij niet kunnen leveren wat we verkocht hebben. De site komt dus pas online zo snel wij bijna alle producten ontvangen hebben van de leveranciers en het vuurwerk dus al bij ons in de kluizen aanwezig is. Dit is ook de reden dat bepaalde lijnen vorig jaar bij ons niet in de voorverkoop aangeboden werden via de website maar in de losse verkoop wel te verkrijgen waren.

Over ongeveer 2 á 3 week hopen wij meer te kunnen vertellen.

Groeten en tot ziens bij ons in de winkel.

Ik wist het vanochtend al, maar fijn dat jullie ook de rest van het forum op de hoogte houden over de verdere vorderingen.
Ik vind het geweldig nieuws dat jullie toch voor Marijn gekozen hebben, hier zit ik echt al een tijdje op de wachten!
Ook erg leuk dat jullie een actie op proberen te zetten.

Succes met de rest van het proces en tot eind van het jaar zou ik zeggen!

Deze winkel is wel erg interessant. Hoorde ook dat er Royal verkocht gaat worden?

Als dat zo is en ze hebben, dynasty, royal en marijn dan weet ik waar ik mijn bestelling moet plaatsen :O

Dus inderdaad zoals ik hoopte Royal, Dynasty, Marijn en Bonfireworks? Dan hoef ik voor m'n grote sierspul maar naar 1 winkel dit jaar :)

Nog maar even bevestiging van Kuiper zelf afwachten :wink:

Dus inderdaad zoals ik hoopte Royal, Dynasty, Marijn en Bonfireworks? Dan hoef ik voor m'n grote sierspul maar naar 1 winkel dit jaar :)

Nog maar even bevestiging van Kuiper zelf afwachten :wink:

Ik wacht mee je mee. En idd als het waar is zal ik hier alles gaan bestellen. Met 4 top merken kan het nooit mis gaan :D

@Arjan,
Ik zag het idd staan in de dealerlijst van bonfireworks. Sorry man :p

Kunnen we dit jaar Rubro aan toevoegen.
Ajo kuiper was zeer onder de indruk van ons vuurwerk.
Ricardus, je hoeft bijna niet meer de deur uit.

Gr Wim Rubro Vuurwerk

slechts 70km. met de bakfiets :D

goed nieuws hoor! Persoonlijk ben ik vooral uit op op de leuke kleinigheden (tol, singleshot) die Rubro te bieden heeft :)

Laatst bewerkt:
Yay, geweldig nieuws. Maar het lijstje blijft maar groeien zo.. Waar haal ik al dat geld vandaan! Rubro heeft inderdaad ook geweldige producten als ik de films mag geloven. Had vorig jaar de Ghost Kings, ook leuke hebbedingetjes.

Royal en Bonfire werden afgelopen jaar ook al verkocht, maar alleen via losse verkoop.

Yay, geweldig nieuws. Maar het lijstje blijft maar groeien zo.. Waar haal ik al dat geld vandaan! Rubro heeft inderdaad ook geweldige producten als ik de films mag geloven. Had vorig jaar de Ghost Kings, ook leuke hebbedingetjes.

Royal en Bonfire werden afgelopen jaar ook al verkocht, maar alleen via losse verkoop.

Hopelijk kunnen we dat dan dit jaar ook tijden de voorverkoop online bestellen. Zijn de prijzen in losse verkoop ook zo laag?

ZO! :shocked: Dit wordt een assortiment om van te smullen zo te lezen!
Nu nog even de prijzen/eventuele actie's afwachten, maar Kuiper kennende komt dat wel goed.
De laatste jaren heb ik vaak getwijfeld om mijn vuurwerk bij Kuiper te bestellen, uiteindelijk koos ik toch altijd iets anders.
Maar nu ik dit alles lees neig ik sterk naar een ritje Koekange dit jaar.
In ieder geval bestel ik nergens iets voordat Kuiper de website online heeft.

Ik zing: "Vol verwachting klopt ons hart tralalala... :biertje: " :rolleyes:

In ieder geval bestel ik nergens iets voordat Kuiper de website online heeft.
Dat geldt voor de Noorderling dus net zo. Misschien dat als ik verder richting midden/zuid Nederland woonde wel bij een der grote kortingswinkels ging shoppen, maar Kuiper is voor de bovenste helft van Nederland dé prijsvechter! En met dit assortiment is het smullen geblazen... Ik wacht ook nog rustig dat kleine maandje af! :rolleyes:

Hopelijk kunnen we dat dan dit jaar ook tijden de voorverkoop online bestellen. Zijn de prijzen in losse verkoop ook zo laag?

Ook in de voorverkoop zijn de prijzen zo laag. Had afgelopen jaar nog lekker goedkoop een Tempol of Stone op de kop kunnen tikken ik dacht voor €35 euro, ook de Super Circle voor een 10tje meegenomen, geen geld!
Ik bestel alles bij Kuiper. Wat ze daar niet hebben haal ik wel ergens anders in de losse verkoop, maar dat gaat maar om een enkele dingetjes.

Wat Richard al zei, Kuiper is op het moment dé vuurwerkshop waar je als (freak) noordeling moet zijn. Heerlijke prijzen en keuze uit de beste merken.

Een pluim voor Kuiper en ik wens ze in elk geval veel succes met de verkoop dit jaar :)

Zoals de meesten wel weten vliegt het Buurtassortiment XXL de deur uit, deze zal bij Kuiper dan ook niet beschikbaar zijn. Hebben jullie nog aanraders van Rubro, laat het maar weten!

Verder kunnen we de site over twee weekjes online verwachten.

De Space Bullets zijn toch wel niet te missen hebbedingetjes :D en ik ben ook erg benieuwd naar de bijzonder gekleurde peony's van Beauty Stars! Daarnaast staat ook de Night Fire op mijn verlanglijst :)

Nog 2 weekjes wachten...spannend!

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

wij van kuiper-koekange zijn al jaren 1 van de goedkoopste verkopers van vuurwerk, wat hier op de forums al een aantal kéér opgemerkt is zag ik. Ook hebben wij jullie wens naar speciale merken vuurwerk bekeken. daarom hebben wij besloten om per 1 december de merken; Wolf , RoyalFire, Bonfire en Marijn ook op te nemen in ons assortiment. We hadden de Dynasty collectie al, en die blijft natuurlijk ook nog. Per 1 december is onze webshop af, en is al het vuurwerk te bekijken via: vuurwerk.kuiper-koekange.nl
Hier staat momenteel nog onze oude webshop in, waar onze zeer scherpe prijzen nog in te bekijken zijn.
Wij horen graag van jullie nog als er speciale aanraders zijn die we nog aan ons assortiment toe moeten voegen. Zodat we alle topmerken onder één dak houden.

Back
Bovenaan