Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar zie je dat dan staan ?

edit: nevermind....ik zie hem al :p

Toch nog voor de anderen,

Als je op de site gaat heb je 2 keuzes:

Je gaat naar: cakes, Royal: dan zie je niet alles...

Of je gaat naar: Op = Op uitverkoop. En je ziet wel alles staan. Zo ook de golden power...

Er zal wel niemand uit omgeving eindhoven / denbosch die kant op gaan en ruimte heeft voor 2 cake boxen ? Reiskosten vergoed ik natuurlijk mee :D Als er toch iemand is laat maar horen. Via pm kunnen we eventueel dingen verder bespreken.

Hophop gisternacht een mooie bestelling gedaan en net nog snel de 2 cakeboxen erbij. Zat te hopen gisteraaf maar gelukkig vanmiddag erbij gekomen.

Hopelijk komen de Lucky Angels, Earth Move en de Hot Chains ook nog online want die wil ik ook nog bestellen als lukt :)

Nu de handrem erop met bestellen want moet eerst maar een een totaal lijstje maken van wat ik nu heb besteld afgelopen maanden bij kuiper.

Lucky Angels en Earth Move komen niet online omdat deze afgelopen jaar (bij ons) niet verkocht zijn. Dit in verband met de vertraagde levering van enkele producten.

Wat nu niet online staat komt ook niet meer online.

In aanvulling op hetgeen Bolle hierboven zegt: In de categorie 'op=op uitverkoop' staan alle producten, in die rubriek kun je dus het beste kijken.

Zie de laatste berichten net te laat; heb niet bij op=op gekeken maar bij Royal.. Maar maakt niet uit, zie daar niet echt producten tussen staan die het verschil konden maken voor mij. Heb iig de Golden Power besteld wat ik wou, ben ik heel blij mee. Helaas was de New Moon al uitverkocht.. Jammer maar helaas! Heb het volgende besteld;
- Golden power
- Gate of heaven 1 6x
- Swirling daisy
- Whistle blower
- Thunder flower
- Beautiful leaves
Dit allen voor nog geen 200 euro! Kuiper bedankt, en de volgende maand Zena?!

dat is jammer dat er niet meer bij komt had ook graag de sky palm en hot chains willen bestellen
ach er is zat moois

laat zena maar komen :D:bonk:

ehm, Royal is net 1 dag online en dan zena laten komen?
Echt niet, laat royal maar lekker staan, kan ik nog rustig wat puzzelen.
greetzz

hey Pyroguy, wachtwoord resetten werkt niet op de site. je krijgt wel een link toegestuurd via mail maar als je die volgt krijg je:

Your password reset link has expired.
VRAAG UW WACHTWOORD HIER OP

Vul a.u.b. uw email adres hieronder in. U zal dan een link ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

en dat kan zo oneindig doorgaan

Prachtige actie toch weer van Kuiper! Helaas kan ik er geen gebruik van maken! Hopelijk dat het volgende maand wel weer lukt!

Hebben we alle merken al niet gehad ? Zou misschien betekenen dat dit de laatste actie is/was ..

ik dacht dat zena en burn it nog moetse komen en bij op=op staat de merken marijn en bonfire nog eens bij wie beet hebben ze nog wat staan

Weer een mooie bestelling gedaan.
Wederom top geregeld door Kuiper en Pyroguy.

Eddy.

Laatst bewerkt:
nog even en het volgende merk is weer aan bod ik kan niet wachten :D
eens kijken of ik de laaste dingen ook kan af strepen ha ha ha :bonk:

Er rest nog slechts één dag tot de volgende actie op de site zal verschijnen. Wil je nog producten van Royal aanschaffen, dan heb je hiervoor nog tot morgenavond de tijd!

De oplettende freak dat nu al onze leveranciers van afgelopen jaar aan bod zijn gekomen, op één na... Hiervan is de voorraad echter zeer beperkt, dus ik raad ten zeerste aan om stipt 00.00 uur klaar te zitten op 1 augustus!

Wederom wil ik voorafgaand aan de volgende actie het volgende duidelijk maken:

Wanneer een artikel niet op de site staat is het zéér aannemelijk dat deze niet (meer) beschikbaar is. Dit kan het gevolg zijn van veel animo, waardoor bepaalde artikelen binnen zeer korte termijn uitverkocht raken. Ook kan het zijn dat bepaalde artikelen simpelweg niet in ons assortiment zitten, of reeds bij de start van de actie niet op voorraad zijn. Voel je overigens vrij om een PM te sturen.

vraagje pyroguy

normaal klik je de op=op aan van het merk dat in de uitverkoop is en dan krijg je het totale overzicht
maar ik zag dat zena niet in de op = op zit komt het totaale overzicht nu bij het merk ?

( mocht je het nog lezen )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan