Kryptonite

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1745
Artikelnaam: Kryptonite
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 490 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Voel de pure energie van deze super sonic high speed flowerbed. Met zijn 100 shots is dit echt de aandachttrekker van de straat.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 23 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 49.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1745_kryptonite.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Voor mij de verrassing van de avond! Was genieten, al had ik liever iets meer afstand tussen de cakes gehad.

Deze vanavond bij de show in Vlijmen voor het eerst gezien maar wat een lekker tempo zit hier in.
Schoten van 5 gram per stuk klinkt misschien niet spannend maar als het er 100 zijn in 20 seconden is de lucht toch continue lekker gevuld en de kleuren zijn ook de moeite waard.

Geschoten in een showtje/project dus geen los filmpje ervan.
Maar na het kijken van de hele film valt me vooral op dat de burst toch vrij zacht is en dat er best een aantal ploppers tussen zaten.

Geeft door het snelle tempo toch een goed gevulde lucht. Zeker het publiek was te spreken over "die snelle gekleurde lichtflitsen".

Geschoten in een showtje/project dus geen los filmpje ervan.
Maar na het kijken van de hele film valt me vooral op dat de burst toch vrij zacht is en dat er best een aantal ploppers tussen zaten.

Geeft door het snelle tempo toch een goed gevulde lucht. Zeker het publiek was te spreken over "die snelle gekleurde lichtflitsen".

Wat wil je met 5 gram per shot

Vond deze zelf niet zo goed eigenlijk.
Heb er een filmpje van maar het geluid is een beetje verpest :bonk:

Hier wel 2 foto's:
IMG_2964.jpg

IMG_2965.jpg

Dit jaar staat hij niet op mijn lijst, omdat ik de 49,95€ die ik er voor betaald heb, te prijzig vind.
Het was vorig jaar een cake waar ik lang over heb getwijfeld, uiteindelijk toch meegenomen.
Vind er een lekker tempo inzitten, effecten waren redelijk qua formaat.
Onderstaand mijn straatfilm (cake gaat af van sec 7 t/m 27).

Dit jaar staat hij niet op mijn lijst, omdat ik de 49,95€ die ik er voor betaald heb, te prijzig vind.
Het was vorig jaar een cake waar ik lang over heb getwijfeld, uiteindelijk toch meegenomen.
Vind er een lekker tempo inzitten, effecten waren redelijk qua formaat.
Onderstaand mijn straatfilm (cake gaat af van sec 7 t/m 27).

Wat een ontzettende flut effecten als je dat tegen over de prijs van 50 euro zet zeg. Nee voor dat geld kun je veel betere cakes vinden.

Back
Bovenaan