Kruithoeveelheid per compartiment anno 2022

Maar een dikke sier mine is totaal anders, dat is iets wat ik altijd dik heb gevonden en helaas wordt er op die categorie niet maximaal ingespeeld. Daar kunnen ze echt dikke producten van maken, wat in mijn ogen dikker is dan een F3 singleshot.

Waar moet ik dan aan denken, wat jij mooi vindt? In een keer de 50 gram kruit de lucht in blazen of nog iets met effecten?

Als ik deze snel opzoek is het eerste wat ik vind €6,50 en dan zou ik er eigenlijk wel een stuk of 5 willen hebben... Hoop dat nederland ook wat mooie mines gaat krijgen.

Not sure of Master op deze specifiek doelt maar maar ik vind deze echt prachtig ��

De laatste mine in het filmpje vond ik de mooiste, door het kleurgebruik. Ik twijfel wel of ik mines echt zo indrukwekkend vind. Ik moest namelijk gelijk denken aan Evo Show Tails van Evolution Fireworks die ik een paar jaar geleden had afgestoken. Dat was grappig om zo'n vuurbal de lucht in te zien gaan. Maar ik mistte toch echt een beetje het geweld van een burst of dat er nog iets in de lucht gebeurd. Al kan het toen ook zijn gekomen doordat het heel mistig was.

Not sure of Master op deze specifiek doelt maar maar ik vind deze echt prachtig ��

Zoiets bedoel ik ja! Alleen zijn deze niet heel goed uitgewerkt en hebben ze 38 gram terwijl er 50 gram in kan. Ze moeten meer kracht hebben bij de stijglading, dan krijg je echt een doffe dreun. Zoals dit alleen dan zonder de fontein

En Wolff had een keer deze en die waren ook bizar dik. Een 2" tail met glitter mine er onder en die viel ook onder een F2 mine met 50 gram.

Die showtails van Evolution zouden ook onder een mine kunnen vallen, die zijn ook leuk maar die zijn niet maximaal benut met 30mm dus ik snap wel dat zoiets dan niet indrukwekkend is. Tails zijn sowieso op korte afstand niet zo goed, die kan je beter in show verband zien op een wat grotere afstand en het liefst steppend geschoten. Ik bedoelde eigenlijk dus meer een mine zoals mijn bovenste filmpje zonder de fontein. Een dikke doffe dreun en dan 50 gram de lucht in. Je kan zelfs combinaties maken met meer tubes of zoals het filmpje een combinatie van een fontein en een mine.

Back
Bovenaan