KRO-NCRV 2Doc: Schitterend!

Prachtige docu die eindelijk eens een positieve insteek heeft. Iedereen die meegewerkt heeft, bedankt!

Zojuist nog even teruggekeken, echt zeer mooi gemaakt. Kreeg op sommige momenten echt natte ogen, toen Evelien haar verhaal deed die cake die omviel, toen Toon vertelde over zijn opa en toen Fred (Oude moderator hier op dit forum) vertelde over zijn hobbie.

Werkelijk Schitterend! :handsup:

Zeker weten een prima docu dit! Eindelijk een keer een goede documentaire over liefhebbers in hart en nieren!

Als jullie interesse hebben stuur maar een pm met je mailadres dan stuur ik hem in een goede 2GB kwaliteit naar jullie toe.

Een mooie en leuke documentaire, het schetst naar mijn mening een mooi beeld voor de liefhebbers. Ik vind die oude verhalen/ervaringen altijd zo mooi om te horen, dat zijn toch de tijden die ik niet mee heb gemaakt...

Heerlijke documentaire, deze gaat zeker vaker gezien worden!

Ik heb nog maar een kleine 7 minuten van de aflevering van Lauren gezien, maar oh ik kan nu al zeker weten zeggen dat dat vergeleken met deze documentaire niets is...

damm kreeg zowat tranen in men ogen naar het verhaal van vader en zo van der nat te horen hoe ze van de een op de andere dag verplicht werden te stoppen met de productie triest gewoon.

Net de documentaire eventjes rustig gekeken. Zitten een aantal prachtige verhalen in natuurlijk, leuk om ook eens gezichten te zien achter LVC en Vuurwerkmuseum. Heb een hoop dingen gehoord welke mij opzich bekend in de oren klinken, zoals toch blijven afsteken, altijd mee bezig, jaar afsluiten, regelgeving e.d. Maar het meest trieste verhaal is natuurlijk Van der Nat. Jarenlang een mooie fabriek, netjes volgens de regels, van het een op het andere moment moet stoppen. Triest om te zien, maar ook wel weer mooi als je de passie ziet van beide heren.

Prachtige documentaire en ben er trots op dat ik een pyro ben! :wink:

Heb gisteren zitten kijken. Voor de echte freak is dit een geweldige docu met af en toe een tranentrekker. :wink:

Schitterend.jpg

Wat een super docu! Vuurwerk en alles er omheen is voor velen van ons zo'n intense beleving, en dat brengt dit filmpje goed over :)

Back
Bovenaan