Krimpen a/d Lek 08-05-2010

Zaterdag 8 mei 2010 Vuurwerk te Krimpen a/d Lek

Plaats : Krimpen a/d Lek
Provincie : Zuid Holland
Wie : Action Fireworks
Wat : onbekend
Waar : lokatie Opperduit
Tijd : onbekend

Is er al meer bekend over deze show? Opperduit is trouwens in Lekkerkerk, en niet in Krimpen a/d Lek.

Helaas is ons verder niets bekend over deze show.
Vincent krijgt deze gegevens door van de provincie Zuid Holland, en zoeken via google heeft tot op heden niets opgeleverd.

Zojuist gevonden op FPM:
I.v.m. vuurwerk geldt de volgende beperking: Enig oponthoud te Krimpen a/d lek t.h.v. de Dorpsstraat op zaterdag 8 mei 2010 tussen 22:30 en 23:30 Tijdens het afsteken van het vuurwerk dient een veiligheidsafstand van 100 m door de overige vaarweggebruikers in acht genomen te worden. Voorgaand aan het vuurwerk zal een ponton worden verplaatst van de opbouwlocatie aan de kade van Lekstroom Transport aan de Opperduit 73a te Lekkerkerk (circa kmr. 983.0) naar de vuurwerklocatie. Het ponton vertrekt vanaf de opbouwlocatie om circa 22:00. Tijdens het transport van het ponton met daarop het vuurwerk moet de overige scheepvaart een afstand aanhouden van tenminste 25 m.

dus het was de bedoeling dat de show in krimpen aan de lek was maar nu word het verplaats naar lekkerkerk vanwege de veiligheid? of begrijp ik het verkeerd?

Nee, dat begrijp je verkeerd. De show wordt opgebouwd in Opperduit te Lekkerkerk. Daarna wordt het ponton verscheept naar Krimpen aan de Lek. Daar is de vuurwerkshow.

dus de vuurwerkshow is gewoon op de lek net als die show in lekkerkerk van morgen

Ik neem aan van wel. Die van morgen is echt recht voor Lekkerkerk. Ik heb niet echt een idee van waar die in Krimpen a/d Lek is.

Zoals ik eerder gezegd heb, is er weinig informatie over deze show. Ik hoop dat er meer informatie vrijgegeven wordt, zodat ik jullie nog wat beter kan informeren.

Ik neem aan van wel. Die van morgen is echt recht voor Lekkerkerk. Ik heb niet echt een idee van waar die in Krimpen a/d Lek is.

Zoals ik eerder gezegd heb, is er weinig informatie over deze show. Ik hoop dat er meer informatie vrijgegeven wordt, zodat ik jullie nog wat beter kan informeren.

Kijk dat bedoel ik nou met elkaar helpen qua beste zichtlocatie!
Het zou mooi zijn als je meer info weet op te duikelen voor diegene die hierheen willen. De inzet is er, nu de info nog maar in ieder geval bedankt voor je inzet.

Zelf denk ik dat je het beste bij de pont kan gaan staan, want voor de rest zijn er weinig plekken waar er een open ruimte is.

Is bij het bedrijf ''Stinis'' op de dorpstraat. Je ziet er allemaal balonnen hangen dus voor dat bedrijf zal het wel geschoten worden. Kwa locatie weet ik niet waar je zou kunnen gaan staan, want ik denk niet dat je zomaar even bij het bedrijf het erf op mag.

Back
Bovenaan