Kopen via KVK

rocco

VWC lid
Is er iemand/ zijn er mensen die bekend zijn met het bestellen via een kvk nummer?! Er staat op verschillende sites dat je nl alleen nog via een kvk kan bestellen. Ik zelf heb geen kvk nummer, maar vroeg me af of iemand die zn nummer afgeeft/gebruikt daar iets van merkt? Zou best graag via een kvk nummer willen bestellen nl.....

Meen dat de Rijswijkse Vuurwerkhal hier ook iets voor had opgetuigd om toch te kunnen verkopen, wellicht kan je hen direct benaderen hoe dat exact werkt, of ze plaatsen het hier. :)

Dit betreft alleen cat 1 en was alleen voor b2b toch? Zoals burning salvo aangeeft voor tijdend de corona ellende

Is er iemand/ zijn er mensen die bekend zijn met het bestellen via een kvk nummer?! Er staat op verschillende sites dat je nl alleen nog via een kvk kan bestellen. Ik zelf heb geen kvk nummer, maar vroeg me af of iemand die zn nummer afgeeft/gebruikt daar iets van merkt? Zou best graag via een kvk nummer willen bestellen nl.....

Waarom richt je niet een club op, bijvoorbeeld een online club, want je hoeft helemaal geen clublokaal te hebben, je kunt er zo een oprichten en gewoon je huisadres opgeven. Je betaald dan wel natuurlijk kosten aan de kvk maar verder is het een peulenschilletje.

Vorig jaar mijn gehele bestelde bestelling in Duitsland via een KVK ( van iemand anders ) op kunnen halen, er werd even doorgelezen verder werd er niets mee gedaan.

Ik heb vorig jaar ook mijn bestelling met KVK uit Duitsland gehaald. Het maakte toen niets uit in welke branche het bedrijf werkzaam is. Ik meen mij wel te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat ze dit in Duitsland ook aan banden willen gaan leggen. Je moet dan een uitreksel hebben van een bedrijf die werkzaam is in de vuurwerkbranche en/of je moet dan in het bezit zijn van de juiste papieren.

Ik kan mij helaas niet herinneren waar ik het gelezen hebt en als dit klopt hoever ze daar mee zijn met de invoeren van deze nieuwe regels.

Wellicht is daar meer info over te vinden op de Duitse fora.

Back
Bovenaan