Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Bij heel erg slechte weerberichten haal ik meestal nog wat laag bij de grond spul op de laatste dag
En aangezien we in NL vaak slecht weer hebben de 31e .... is dat een ja bijna ieder jaar wel 😏

meestal wel ,plan mijn laatste bestelling (ruim vt voren) wel op de laatste dag ,zijn toch altijd wel weer koopjes te scoren die minder hard gingen als vooraf ingeschat of laat zijn binnengekomen

Nee, nooit.. De prijzen die ik dan voorbij zie komen schieten je de tranen van in de onderbroek.. Ik laat dus altijd alles liggen.. Bestelling aan de voorkant is groot genoeg.

Ik ga de laatste 2 jaar met m,n zoontje een aantal winkels in de buurt langs om te kijken of ze nog wat leuks hebben.
Voornamelijk voor de glimlach van m,n zoontje te zien hoe die langs alle cakes en fonteinen loopt.
1 nadeel hij heeft net zo dure smaak als z,n vader :d waardoor ik altijd met iets naar buiten loop wat eigenlijk niet de bedoeling was qua budget.

Back
Bovenaan