Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?
Zit maar 1 vuurwerkwinkel hier in het dorp, waar nog geen bestellingen te plaatsen waren. Heb mijn hele collectie al besteld voor dit jaar, maar ga hier op 31 december nog wel even langs om sfeer te proeven en dan waarschijnlijk nog een klein potje of fonteintje te halen.
De afgelopen 2 jaar is het mij gelukt om niets meer in de losse verkoop mee te nemen. Het jeukt altijd als je nog iets moois ziet staan dus het valt niet altijd mee om mezelf in bedwang te houden.
Altijd zeg ik nee dat doe ik niet en toch ieder jaar weer koop ik wel iets voor een veel te hoge prijs. Van die artikelen die je regelmatig in je winkelwagen hebt gehad, maar er toch steeds weer uitklikt. En dan dus uiteindelijk in de winkel zelf veel meer betalen dan toen het online kon.
Tja, ik neem mezelf altijd voor om tijdens de reguliere verkoop niets meer te kopen maar het lukt me helaas bijna nooit hahaha.
Afgelopen jaar bijvoorbeeld zag ik nog allerlei Funk NL uitloop artikelen in een hoekje bij elkaar in de verkoop stelling achter de balie staan. Nou dan ga je echt wel om hoor .
Resultaat was nog 5 pakken Funke Cuckoo Cuckoo mix, 4 pakken Funke Höllenfeuer en een Luypaers Chilean Guina voor nog best leuke prijzen tijdens de verkoopdagen.
Je hebt dan toch ook nog eens een goede reden van je laatste impuls aankopen als je thuis komt. Onder het mom van "niet meer te koop volgend jaar" .
Spijt van dergelijke aankopen heb ik zeker niet gehad.
We genieten daarna met zijn allen ook nog een beetje extra op oudejaarsavond.
Het is wel altijd verleidelijk maar met de prijzen die ze de laatste jaren vragen, doe ik het niet. Zorg dat ik alles heb besteld, wat ik wilde bestellen
Vorig jaar bij 2 happy hours langs gegaan omdat ik ineens het gevoel had dat ik niet genoeg had. Zaten hele leuke producten tussen voor echt scherpe prijzen.
Laatste jaren niets meer toegevoegd in de winkel. Wat Arviidd zegt lijkt me wel lachen om te doen, happy hour in de winkel meepakken. Ga daar dit jaar wat beter op letten.
Ik ga misschien dit jaar ook eens kijken of er ergens in de buurt happy hour is...Lijkt me wel leuk om wat spul mee te nemen voor weinig en waarvan je misschien niet weet of t wat is...
Interessante vraag,ik ben er nog geen tegen gekomen in die buurt,enerzijds helaas,anderzijds goed voor de portemonnee
Daarmee kan ik gelijk zeggen,ik bestel van te voren,wat ik interessant vind,kies daarvoor de vroegste afhaaldag,en als dan het spul "binnen is" ,lees afgehaald.
Dan kom ik ook niet meer in winkels.
Enerzijds niet omdat het er dan weer een druk gekkenhuis is,daar ben ik klaar mee,anderzijds,ik kan niet meer verleid worden