Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, die zijn dit jaar helaas niet meer te koop.

Hoe zit dit bij jullie?

Soms wel, als ik weet dat ik de cake top vind en het goedkoper is per karton dan pak ik liever nu de lager kosten dan verspreid over 2 of meer jaar hogere kosten. Of stel van een product is al duidelijk dat die uitlopend is dan probeer ik wel als het kan er iets meer van te kopen. Kan het natuurlijk niet te gek maken met de kg's dat maakt het lastiger

Ook ik koop niet bewust in voor het volgende jaar, maar vaak blijft er flink wat over. Niet dat ik te veel bestel, maar de tijd is gewoon te kort.

Mijn missie dit jaar is om het schuurtje helemaal leeg te stoken. Met wat er nu nog staat kan ik me al aardig vermaken.

Ik heb trouwens wel ontzettend veel respect voor freaks die bewust bepaalde producten inslaan en daardoor nog steeds pareltjes hebben liggen, die al jaren niet meer te koop zijn. Als mensen vertellen dat ze nog cruise rockets of een paar pakken SA3 hebben liggen, dan ben ik toch een tikkeltje jaloers. Als ik iets mooi vind, dan jaag ik dat er juist altijd als eerste doorheen.

Ik koop nooit bewust producten voor volgend jaar. Afgelopen jaar met die wind wel bewust een aantal compounds laten staan omdat het gewoon zonde was ze de lucht in te jagen. Hetzelfde met een aantal cakes. Scheelt wel weer in de uitgaven voor dit jaar:)

Niet bewust. Al blijft er wel eens wat over en sat is toch wel weer lekker om te hebben staan. Maar dat qas jaren geleden...

Ik koop nooit bewust voor volgend jaar. Alleen ben ik soms als mijn ex die laarzen in de uitverkoop ziet staan. Heb je het nodig? Nee, maar als ik een hele scherpe aanbieding van een kartonnetje zie staan, kan ik het vaak niet laten.

Ik koop niks specifiek voor volgend jaar, probeer van alle cakes er max 1 te kopen en die ook dit jaar nog de lucht in de knallen :D

Bij een goede deal of een karton aanbieding smeer ik het gebruik wel uit over meerdere jaren.
Verwacht om bekende redenen dat ik dit jaar niks 'vooruit' bestel voor volgend jaar.

Bij heel goede deals wordt het dit jaar wel aantrekkelijker om te doen, maar het zal niet veel wezen. Hooguit een of twee items, je moet het toch maar even ineens ophoesten en het is al een kostbaar jaar.

Nou… stijgtollen mogen vanaf volgend jaar niet meer, toch? Dus als ik nog ergens stinger bees kan vinden… :angel:

In het verleden wel maar nu niet meer. Blijft wel eens wat over zoals afgelopen jaar door de harde wind maar niet bewust ingeslagen voor komend jaar.

Vorig jaar voor een serieus bedrag aan fonteinen gekocht, daar kan ik de komende jaren gelukkig met gemak mee door. Voelt tog lekker om van bepaalde artikelen die dit jaar lastig te koop zullen zijn nog een aantal van te hebben.

Ik vetrouw mijzelf niet met vuurwerk bewaren omdat ik het dan waarschijnlijk alsnog op straat ga zetten maar heb dit keer wat extra funke fonteinjes besteld met het idee dat ze volgend jaar niet meer in nederland zullen zijn

Ligt eraan, als ik iets heel erg goed vind en prijs acceptabel dan koop ik bewust meer om ook het jaar daarop te kunnen genieten. Of wanneer ik weet dat een product eruit gaat, dan koop ik het ook meestal dubbel. Het komt er in principe op neer dat ik ieder jaar bewust items koop voor een jaar of jaren later te gebruiken. Afgelopen jaar heb ik een hele hoop fonteinen gekocht, zoals de Ground Impact en Funke cracker fountains.

ik houd eigenlijk helemaal niks over altijd, heb het wel eens geprobeerd om thunderkings over te houden omdat die er niet meer zouden zijn, maar toch alles afgestoken. omdat ik ook zo iets had van nja boeie kan er toch maar 1 keer van genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan