Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, die zijn dit jaar helaas niet meer te koop.

Hoe zit dit bij jullie?

Met de huidige prijsstijgingen ga ik wel wat overhouden als er geen verbod komt dit jaar, zodat ik volgend jaar iets minder met de nieuwe prijzen hoef te kopen.

nee ik koop niks bewust in voor volgend jaar, tuurlijk hou je altijd wel wat kleine prul over maar dat is meer dat ik er dan klaar mee ben

Ik koop niet bewust voor het volgende jaar in, maar door de alsmaar groeiende collectie neemt de kans dat er iets overblijft alleen maar toe.

Met de huidige prijsstijgingen en mogelijk permanent verbod volgend jaar ga ik zeker proberen een paar topproducten achter de hand te houden voor 2023

Ik koop een aantal boxen in meervoud zodat ik die de komende jaren nog heb. Met name de code red van volt oude batch. Wil er daar 3 van halen zodat ik de komende 3 jaar daar nog van kan genieten

Ik koop een aantal boxen in meervoud zodat ik die de komende jaren nog heb. Met name de code red van volt oude batch. Wil er daar 3 van halen zodat ik de komende 3 jaar daar nog van kan genieten
Is deze nog ergens te verkrijgen dat je weet?

Ben wel bewust aan het bestellen geweest (dubbel). Wil sowieso voor 2 jaar op zolder hebben liggen. Ook al is het maar een grote prak aan cakes

Is deze nog ergens te verkrijgen dat je weet?

Ja, dat zou de oude batch moeten zijn. Stond in 2020 al als op=op en komt niet terug. Maar kan geen garantie geven dat het ook daadwerkelijk zo is. Ergens in oktober kan ik je meer vertellen

Heeft Loots toch te koop? Pieter zal het antwoord zo uit zn mouw schudden denk ik!:idea: Heb hem zelf ook al liggen, kan wel even kijken als ik tijd heb, maar dat is een Duitse.

Ik schiet dit jaar een showtje, de rest van de avond zal ik met de dochters voornamelijk fonteinen, cat1 en ander speelgoed afsteken. cakes en boxen die niet in het showtje terechtkomen zullen dan bewaard worden tot het jaar erop.

Ja! Als ik een uitlopend artikel echt heel leuk vind probeer ik ervoor te zorgen dat ik daar toch nog wel een jaar of 5 mee vooruit kan. Dat gaat dan meestal wel om de kleinere producten. Met boxen doe ik dat sowieso niet, en met cakes heel soms. Vaak zijn het fonteinen, single shots of pijlen.

Ja heb eerder de single shots wel ingeslagen en dit jaar wel een karton mega mine voordat ze die straks ook gaan verbieden

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat ik idd paar boxen/cakes alvast koop voor volgend jaar. Sommige prijzen zijn nu nog prima, volgend jaar is maar afwachten en al helemaal of er dan nog iets verkocht mag worden. Even verzekeren van leuk 00u momentje volgend jaar.

Beetje gelet op assortimenten die verdwijnen/veranderen (MEGA 6 Star/Fairy Tails) die heb ik extra meegenomen/besteld. Ook boxen die ik nu begin vh jaar goedkoop heb in kunnen kopen voor de (verwachte) prijsstijgingen zoals de specials van KATAN.

Ja, denk wel dat ik dat dit jaar ga doen. Ben bang dat het volgend jaar echt niet meer te betalen is. Dan nu liever een beetje extra aanschaffen zodat ik verzekerd ben van een mooi oud en nieuw volgend jaar.

Mijn doel is juist om op 1 januari eindelijk een keer helemaal geen bestelling uit te hebben staan. Ik ben zo klaar met dat doorschuiven.

Dit doe ik over het algemeen nooit, maar ik zit er nu toch wel sterk aan te denken iets van een kleine voorraad aan te leggen. Als zijn het maar wat assortimenten met cakes.

Ik heb bewust een aantal producten groter ingekocht. Megamines en Mega 6 bijv. Zodat we hier nog een paar jaartjes van kunnen genieten ook met oog op prijsverhogingen/ evt. verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan