Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1978

VWC lid
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, maar zelf koop ik wel eens meer producten dan voor dit jaar als ik weet dat er een cake of box niet meer gemaakt zal worden.
Zo zal ik dit jaar de laatste 3 salute 2 cakes afsteken en heb ook nog 1x green tail purple star staan voor komende jaar wisseling.

Hoe zit dit bij jullie?

Op dit moment ligt hier in huis niks aan vuurwerk. Het moet voor mij wel een écht goed product zijn, wil ik deze met meerdere ter gelijk kopen, en er dan ook nog wat bewaren. Zo had ik een aantal jaar terug 3x de Sniper van Wolff gekocht, en met oud & nieuw 16/17 de laatste weggeschoten. En voor dit jaar heb ik wel op de planning staan, om van 1 of 2 cakes er een aantal te bestellen. Moet alleen nog een keuze maken welke dit gaat worden. :)

Ik wil eigenlijk niets overhouden.

Is wel eens gebeurt door slecht weer en griep maar verder gewoonlijk alles weg stoken.

Ik doe dat in principe ook niet, totdat zal blijken dat knal of pijlen eruit gaan, dan zal ik wel in gaan slaan.

Daarbij laat mn budget het simpelweg nog niet toe om zo veel in te kopen om bewust dingen te bewaren

Dit jaar wel.

Heb 2 extra Daisy Beams besteld en 4 Concertto Rosso's extra.
Ook heb ik 8 pakjes Ghost King besteld, waarvan er vast wel een paar mee gaan naar volgend jaar.

Ja, doe ik zeker. Als een product wat ik erg goed vind een uitlopend product is en waarschijnlijk voor het laatst te krijgen is probeer ik er wel een voorraadje van te halen. Op dit moment heb ik daardoor bijvoorbeeld nog 3 Salute Cake 2 staan, zo'n 20 pakjes Ghost King en een pak Navigator Rockets.
Dit jaar al een voorraadje Shardana Rockets besteld. Ook vast wat extra Rocket Boom en Xin fonteinen omdat die nu wel voor een hele mooie prijs te krijgen waren en ik die standaard elk jaar wil hebben.

Daarnaast heb ik daarbij ook in het achterhoofd dat als vuurwerk volgend jaar ineens verboden wordt ik toch nog wat te stoken heb. Probeer het wel bij twee kartonnen te houden, die op twee verschillende adressen bewaard worden.

Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, maar zelf koop ik wel eens meer producten dan voor dit jaar als ik weet dat er een cake of box niet meer gemaakt zal worden.
Zo zal ik dit jaar de laatste 3 salute 2 cakes afsteken en heb ook nog 1x green tail purple star staan voor komende jaar wisseling.

Hoe zit dit bij jullie?

Goeie vraag.
Ik heb paar jaar terug een karton Romeinse kaarsen gehaald en daar geniet ik ieder jaar nog van. Ook rotjes koop ik ieder jaar maar bewaar ik. Heb tijd terug nog een ritje van 3 jaar terug afgestoken, maar nu ze goed droog zijn knallen ze beter.
Ook heb ik diverse Singleshots ingekocht vorrig jaar.. zodat ik elk jaar zoiezo een pakje kan stoken.

Ik koop alleen producten voor de volgende jaren als ik weet dat ze weinig leverbaar zijn of niet terug keren in een volgend jaar.
Zo heb ik vorig jaar een karton wasp gekocht, en heb ik nog verschillende losse cakes staan.
Ik heb onder andere nog een royal - screaming salute.
en 3 stuks wonderland A van witte, maar deze zou nog wel eens terug op de markt kunnen komen.

Ik koop alleen producten voor de volgende jaren als ik weet dat ze weinig leverbaar zijn of niet terug keren in een volgend jaar.
Zo heb ik vorig jaar een karton wasp gekocht, en heb ik nog verschillende losse cakes staan.
Ik heb onder andere nog een royal - screaming salute.
en 3 stuks wonderland A van witte, maar deze zou nog wel eens terug op de markt kunnen komen.

JA! En dat doe ik al jaren. Het komt met name door de aanschaf van hele kartons. Zet ik een paar losse cakes weg.

Ik doe dit eigenlijk ieder jaar wel, altijd een fijn idee dat je het nieuwe jaar begint met een paar bewezen toppers in je collectie. Zo staan er voor dit jaar o.a. nog een Zena #1(2015)en Massive(2016) klaar. En nu net maar even wat extra Junks ingeslagen voor dit en volgend jaar :D

Ja, twee keer gedaan, één keer succesvol.

Eerste was toen de oude GBV Pro-line Mini er uit ging (die grondbloemen spoot). 15 stuks ingekocht, waarvan er elk jaar 1 de lucht in gaat. Heb er nog 2 over.

De minder succesvolle was een korton romeinse kaarsen, maar die ging in 1 avond leeg haha

Bewust geen grote dingen die ik wil bewaren. Klein vuurwerk wek, heb altijd een doos staan met veel te veel klein vuurwerk wat ik eigenlijk nooit meer afsteek, maar wel leuk is om te hebben.. :D

Zou minde kopen dan vorig jaar had toen 20 losse cakes en 5 boxen maar zit nu al op 30 cakes, ik bewaar gewoon wat dingen voor volgende jaren

Artikelen die uitlopend zijn,daar koop ik wel een paar extra van inderdaad.
Zoals dit jaar extra The Junk,Secret Temptation en (mocht het doorgang vinden) HL 49shots.

3 jaar nu de Aftershock rockets can Hardix in de kast liggen. Hier gaan nu de Aftershock damage inc en de Aftershock rockets van mania bij komen.

Ja dat doe ik, maar uiteindelijk pak ik het er tog bij en stook in het alsnog af tijdens oud en nieuw. Dus het idee is er vaak wel, de uitvoering net wat minder :bonk:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan