[Köln] Kölner Lichter 2016

pyroboy

VWC lid
[Köln] Kölner Lichter 2016

Stad/dorp: Köln
Land: Duitsland
Datum: 16-07-2016
Tijdstip: 23.30uur
Schietbedrijf: Weco Feuerwerke
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: ...

Voor meer informatie; http://www.koelner-lichter.de/

anfahrt-gross.gif

Lijkt me leuk om hierbij een keer aanwezig te zijn. Iemand die hier al eens is geweest en tips heeft over de beste plaatsen? In het topic van vorig jaar lees ik dat het vooral erg druk is, is dit alleen 's avonds of overdag ook al? We moeten een stuk rijden (ZH), dus ik denk erover om een hotel te boeken in de buurt (als er nog plek is).

Alle ervaringen en tips zijn welkom! :)

1x geweest en nooit meer :p

Inderdaad iets waar je de hele dag moet zijn om een plekje te hebben.

Uurtje of 3 van tevoren is in ieder geval kansloos.

Als ik dat zo lees heb ik zoiets van laat maar zitten haha. Ben wel eens in bonn geweest en dat was ook echt heel druk. Jammer want het is wel een mooie show.

Bonn is inderdaad een gekkenhuis ja.
Als dat hier ook zo is slaan we deze maar over haha.

Ik vind deze eigenlijk nog drukker dan Bonn, achja als je in de middag gaat starten met bbqen dan hou je het wel vol hoor:wink:

Deze is echt flink druk. Ze hebben hem zelfs al moeten verleggen. Voorheen was het tussen de bruggen in, maar dat werd gewoon te gek zoveel mensen op elkaar. Heb wel eens gelezen dat daar een miljoen mensen op af komen gemiddeld.

Laatste keer dat ik was stond ik helemaal noordelijk tegenover het Rheinpark. Was goed te doen en niet druk. Nadeel je kreeg de muziek niet goed mee.

Ik ben meestal daar rond 17:00 uur in het rheinpark.
Lekker klapstoeltje opzetten, en zitten. Rond die tijd is er nog genoeg plek voor een fatsoenlijke plek vlak aan het water en het schip ligt dan bijna voor je neus.
Je mag zelf drinken meenemen maar niet in glazen flessen.

Het word wel een probleem als je een zwakke blaas hebt. Daar moet je een kwartier voor uittrekken omdat de WC's verder naar achter staan en je dus door alle mensen heen moet.

Ik kom meestal met de trein het laatste stuk.
Auto parkeren in Horrem en daarna voor een paar euro met de trein tot Köln messe-deutz.
Op de terugreis kan het wel wat langer duren omdat door de drukte en veiligheid het station wel eens word afgesloten totdat er weer genoeg plek op de perrons.

Maar ben nu 3 jaar geweest en dit jaar waarschijnlijk weer, als het weer het toelaat.

Als het hier net zo druk is als Bonn dan is het voor mij geen optie.. Ben wel een beetje klaar met dringen en duwen voor een plekje...

Back
Bovenaan