Köln - Kölner Lichter 10-07-2015

pyroboy

VWC lid
Köln - Kölner Lichter 10-07-2015

Stad/dorp: Köln
Land: Duitsland
Datum: 10 juli 2015
Tijdstip: 23.30uur
Schietbedrijf: Weco Feuerwerke
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: ...

Voor meer informatie; http://www.koelner-lichter.de/

anfahrt-gross.gif

logo.png

Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest.. was voor mij ook direct de laatste keer.

Het is een zeer groot festival.. waarbij je op het festivalterrein moet komen om alles te kunnen bekijken.
Parkeren gebeurd ver weg van het park, en van de ingang tot aan de kade duurt het bijna een uur om door al het publiek te komen.
Filmen en fotograferen is daarom bijna onmogelijk omdat het er dermate druk is.

Show is verder prima.. maar al met al heeft het me van thuis tot weer thuis ruim 8 uur gekost.. terwijl het maar een uurtje rijden is :p

Ook elk jaar aanwezig. Altijd erg gezellig en druk. Parkeren nooit problemen,betaalde parkeerplaats voor 5 euro en met 15 minuutjes ben je op de stookplek. Enne... was het heet vorig jaar zeg daar pffffff haha.

Ook elk jaar aanwezig. Altijd erg gezellig en druk. Parkeren nooit problemen,betaalde parkeerplaats voor 5 euro en met 15 minuutjes ben je op de stookplek. Enne... was het heet vorig jaar zeg daar pffffff haha.

klopt, wij ook nooit problemen gehad, wel optijd aanwezig zijn. Er is wel genoeg te zien en te doen dus vervelen zul je je niet.

Heb weer genoten gisteren.
Weer was top, de band was Top en het vuurwerk ook.
Het begon een beetje traag en de muziek in het begin was niet echt mijn ding, qua muziek was het vorig beter maar toen haperde helaas de techniek.

Het vuurwerk zelf zag er mooi verzorgd uit met mooie effecten, alleen hoorde toen een iemand van Weco aan het woord was ik dat er geschoten werd tot 300mm, dat is 12 inch, ik dacht dat kölner lichter tot 8 inch was.

Ook op de terugreis weinig problemen ondanks dat het een stuk drukker leek als vorig jaar.

Op naar Volgend jaar.

Back
Bovenaan