Knock Out Ultrapack

Goede knallers, helaas weinig tot geen boeket. Maar ja, de prijs was dan ook zeer schappelijk!

Heeeeerlijke knallers.
Dit jaar zo,n pakket gehaald.
De buurjongetjes waren bezig met trektouwtjes in hun voortuin,
Ik stak een knock out af en ze schrokken gewoon ; P
Dit jaar maar 2 / 3 pakken halen.
En even met wat lont een leuke knalcake maken

Mensen bij deze wat een CRAP DINGEN!

Sommige gaan niet af, vallen lont eraf, knallen heel snel, knallen veel te laat... iemand bijna in het gezicht geraakt door zo'n domme knockout.

Weet iemand misschien of je die ventjes aan kan smeren?

Gezien Knock Out's die ik vorig jaar had, is dit opvallend. Wellicht een 'verkeerd' pakketje gehad?

En wat betreft aansmeren, gewoon volgend jaar niet meer kopen en lekker laten gaan :)

Ik heb er 10 afgestoken en bij 2 waren de kruitlading eruit gegaan toen hij omhoog schoot=nek vol met ?kruit? etc?

Maar De overige knalden lekker.

Bij mij deden ze het allemaal goed. Ik had 8 pakken, dus 200 stuks.
En er waren bij mij maar 2 of 3 die niet goed af gingen.

Ik heb ze al een aantal jaren ervaren.
Er zijn alternatieven die beter zijn kwa knal en effect.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dit jaar weer aanwezig in de collectie.

Knockout Ultrapack + Knockout XXL knalpot kost dit jaar maar 10 euro in de voor verkoop actie. Als je op tijd besteld krijg je ook nog eens 20% korting. Maar 8 euro voor 25 single shots en een 36 schots knalpot, dat is geen geld!

Ja, van die actie heb ik ookal gebruik gemaakt!

Ben benieuwd of we de oude versie krijgen of de nieuwe pyromould versie.

allemaal pyromould versie ;) oude xl versie wordt niet geleverd meer meer aan boerenbond/welkoop. of de betreffende winkel moet nog wat overgehouden hebben van vorigjaar.

Staat 36s in de welkoop folder dus het lijkt me dat we die wel krijgen, heb dit setje 2x besteld, geen geld wat mij betreft.

Back
Bovenaan