Knetterton Groot

Omdat?

Echt onzin. Buiten dat deze knettertonnen best geinig zijn, zijn de MadRiots precies net zo groot en veel duurder. Uit ervaring weet ik ook dat ze het niks beter doen.
Klopt helemaal.. En ik vind het geinige dingen. Loop ik er zelf warm voor? Neu, heb liever iets meer spektakel.. Maar de kinderen vinden dit helemaal te gek! Hier kun je ze ook verantwoord de vingers aan laten branden 😅😂 Gaan er zeker weer komen dit jaar!

Laat de regenboog community het maar niet horen. Slechte vader :D

Wij gaan de hele straat denk ik vol leggen met deze dingen. Gewoon omdat het kan en denk ik bloed irritant is en er daarom over gesproken gaat worden ;)

Wij gaan de hele straat denk ik vol leggen met deze dingen. Gewoon omdat het kan en denk ik bloed irritant is en er daarom over gesproken gaat worden ;)
Heb al eens een heel hofje vol gezet met die eerste lichting 3min dingen van katan

Supergaaf

Ik ben nog redelijk oldskool en heb het toch al niet zo op al dat gedoe dus dat interesseert me eigenlijk vrij weinig 🫡

Back
Bovenaan