Knallen tijdens Fallas 2013

ohjaa jij bent er zo 1 dus haha
verder niks mis met het filmpje hoor zitten alleen momenten in dat ik denk moet het nou echt zo.. verder niks mis zoals ik al zei;)

Steletje kippen laat ze lekker :).
is toch goed gegaan en daarbij al leg je ze op de grond gaan toch hun eigen weg (voetzoekers).
ontopic .

bedankt voor de beelden :D

Jojo

Mooi filmpje

Iedereen die daar staat weet dat die borratchos gegooid worden, en gooien ze zelf ook. Deze stookplek lopen haast geen mensen, alleen mensen die zelf afsteken. Heb het wel 1 x fout zien gaan toen iemand met een traca van 20meter in zn handen liep die hem neer wou leggen, er vloog toen een borratcho in die tros traca en ging af op zn lichaam. heb toevallig dit op film staan.
Het zijn gewoon leuke dingen, en als je ze gevaarlijk vind moet je 100m verder staan waar je het ook prachtig ziet.

Dit was mijn eerste x dit jaar en kan het niet in woorden uitdrukken hoe mooi wij het gehad hebben,volgend jaar zeker terug. en 1 tip.
als je naar die stookplek gaat doe wat kleding aan wat kapot mag gaan. Me armani broek is kapot en nog een vest ervan door brandgaten :P
Maar so what. volgend jaar weer!!!

ik moet eerlijk bekennen dat ik met een ander stuk vuurwerk in gedachten had de opstijgende ''wondertollen'' het is niet een heel veilig stuk vuurwerk maar blijkbaar heb ik nog veel te leren ;)

ik was er ook bij maar valt toch best mee vind ze wel leuk die dingen, ik vind dingen zelf maken niet goed daar gebeuren het meeste fout hand eraf maar dit is gewoon leuk

goede stook film

fallas 2014 ben ik er weer

ik moet eerlijk bekennen dat ik met een ander stuk vuurwerk in gedachten had de opstijgende ''wondertollen'' het is niet een heel veilig stuk vuurwerk maar blijkbaar heb ik nog veel te leren ;)

De torbellinos dacht je dus aan, dit zijn de borrachos.
Eingelijk een motor van een vuurpijl zonder effectlading of stok, spanjaarden kijk er zelf niet eens meer van op als zoiets langs je hoofd komt zetten:)
In de Cabalgato del fuego worden ze ook nog wel eens gebruikt buiten de cordas om.
Maar goed ontopic maar weer!

Back
Bovenaan