Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Moet zeggen de twijfel slaat ook toe bij mij, staat zeker nog op de lijst, maar zie graag meer demo filmpjes tegemoet van enkel geschoten

Hier was ook een filmpje van op grotere afstand. Daar valt die niet tegen. Niet lullig bedoeld naar Gizmo, maar vind producten vaker tegenvallen op zijn films. Ik heb er alle vertrouwen in.

Hier was ook een filmpje van op grotere afstand. Daar valt die niet tegen. Niet lullig bedoeld naar Gizmo, maar vind producten vaker tegenvallen op zijn films. Ik heb er alle vertrouwen in.

Euhh... dat is niet lullig, dat geef ik zelf immers altijd ook aan dat ik met een vrij simpel HD-cameraatje film. Er is ook een groep mensen die juist precies het tegenovergestelde zegt en mijn beelden in algemene zin realistischer vindt. Maar hoe dan ook: de geschoten artikelen presteerden top!!

Ik heb hem nog steeds op de wishlist staan, ziet eruit als een goede box met flinke burst en mooie boeketten. Hij komt op mij over als een echte topper die je een keer gehad wilt hebben. Het is dat ik eigenlijk al teveel heb besteld van vorig jaar nog, dus mogelijk dat ik een jaar de straatfilms afwacht, jaloers ben en hem dan volgend jaar aanschaf.

27:48 Credits aan RaideR voor het filmen :thumbup:

Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat hier gedacht wordt over deze box?

Mij lijkt het een leuke cakebox om eens te zien, maar ook niet meer dan dat. Ik zou zeggen denk die Dhalia sterren eens weg... Dan zie je gewoon dat deze box de verwachtingen bij lange na niet waar maakt! Ook lijkt het wel alsof 'ie extreem hoog schiet

Het kan zijn dat dit negatief overkomt... maar ik vind dit gewoon misleidend naar ons vuurwerk liefhebbers toe op dit forum. Kijk en vergelijk deze box bijv. met de eerste cake uit de Ultimate City trip die wordt geschoten op 19:15 Een 25mm cake schiet de Kingstown Hangover er gemakkelijk uit. En dan is het niet "dit ligt aan de camera" want de Ultimate City trip is met dezelfde camera gefilmd op dezelfde afstand.

Maar dan vraag ik mij toch af hoe de VIVID F2 boxen zo goed kunnen presteren??

Zou er dan toch ergens hoop zijn???

Kwam zojuist een prachtige straatfilm tegen van de Kamuro Rainbow van Vivid Pyrotechnics. Mijn eerste reactie was: "hé die lijkt wel erg veel op de Kingstown Hangover!". Nu heeft Vivid ook al een soortgelijke cake van The Scream van Wolff, dus meteen maar op onderzoek uitgegaan. Na het bekijken van de fabrieksnummers, lijken beide boxen uit dezelfde fabriek te komen. Ik ben wat voorzichtig om te beweren dat het echt een omlabeling is, al lijkt de Kamuro Rainbow er natuurlijk wel enorm op. Daarnaast is dat ook een 100sh 30mm compound.

Bekijk bijlage 60214

Bekijk bijlage 60215

Zo te zien zijn er 2 varianten, f3 en f2

F3 (video niet relevant).

F2

Laatst bewerkt:
Ik vond hem live echt SUPER! Maar vooral vanwege de zeer harde burst en de heldere sterren. Echt een topper, betere kwaliteitsfilm volgt.

Het kan ook prima dat door de harde burst de effecten ietwat uitdoven....maar feitelijk is het ook nooit goed :D We willen EN een snoeiharde burst (of iig zo hard als het mag) en een enorm lange hangtime van de effecten. Ik vond hem op de stream erg goed overkomen! Staat bij mij zeker op de lijst om aan te schaffen dit jaar :D

Lekkere rammer met heldere kleuren erbij, dikke burst en veel goud. Ontzettend vette box en deze moet er dan ook zéker komen!

Deze werd gisteren geschoten in Holten, de twijfel die er was werd direct weggenomen. Deze moet er komen dit jaar!

Blij dat ik deze in de freakactie heb besteld. Lang getwijfeld tussen de Kingstown en Willow Mayhem. De laatste komt volgend jaar in de straat, ook een geweldige bak maar wat mij vooral opviel was de snoeijharde burst van de Kingstown Hangover

Deze blies echt alle producten weg die er geschoten zijn gisteren. Dichter bij prof ga je niet komen. Echt heel dik, blij dat die hier staat te blazen over een tijdje.

Vond deze box op andere filmpjes maar lastig te beoordelen omdat deze alleen per 2 geschoten werd, maar op het laatste filmpje komt deze box goed over! Even kijken of we deze ergens nog voor een mooie prijs kunnen kopen.

Back
Bovenaan