Kings & Queens [Compound] *NIEUW 2025*

@vanderelst Is er al meer bekend over de compoundset? Is er een productiecheck video van evt? Is het bestaande filmpje hiervan, de uiteindelijke uitwerking bij de klant in de straat?

Op het china filmpje wel erg gaaf.
Maar als er zoveel geld aan gespendeerd wordt wil je ook zekerheid dat het een goede bak is in de straat.

Mooie box ik hoor geen verschil met kooi of zonder kooi al is het een china filmpje uitraard als je dit zo in de straat krijgt

Hele erge twijfel om deze nog te bestellen… maar bovenstaande video natuurlijk veels te mooi om waar te zijn. Super benieuwd naar deze ook

Deze was inderdaad goed zeg! Lekker volle effecten, grote boeketten en goede burst. Tempo prima, niet te snel en niet te langzaam. Echt een topper hoor 💥

En dit zeg ik niet omdat ik deze gewonnen heb hoor, zal hierin altijd eerlijk blijven, maar dit was gewoonweg een topblok. Buren/straat/familie waren ook allemaal onder de indruk.
Oordeel zelf, hier een filmpje:

Echt, wauw wat een klappen kwamen hiervan af zeg! Mega, wat een beuker in de straat.. Deze set klopte gewoon helemaal: 2x 100sh, 2x 2kg kruit, kneitersgoede burst, wat een prachtbak!
Filmpje komt binnenkort erop.

Back
Bovenaan