Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Wat een geweldige pijlen zijn dit toch ! Pijlen gaan niet al te hoog, goede burstknal en echt grote en ronde effecten. Kunnen maar weinig pijlen uit België tegenop :wink:
Dit jaar 2 pakketten gehaald, waarvan ik 1 pakket doorgelont had. Zitten volgend jaar zeker weer in de collectie.

Dit jaar voor de derde keer gehad, maar ze blijven echt heel mooi. Effecten deden zeker niet onder voor de enorme pijlen van m'n oom. Naar mijn mening een van de beste pijlenpakketten in Nederland.

Ik heb ze geschoten samen met herlat pijlen uit belgie en voor nederlandse pijlen vond ik deze echt super! Zijn de mooiste legale pijlen die ik tot nu toe gehad heb! Alleen waren er twee stokjes gesneuveld tijdens het verwijderen van de lontbescherming :(.

Ik vond hem ook weer super! Prachtige pijlen. De kleine pijlen gaven dit jaar bij mij ook gewoon een mooi groot boeket in plaats van twee witte sterren.
Blij dat hij niet achteruit gegaan is en het pijlenpakket nog steeds tot de top van Nederland behoort :)

Ik heb ze geschoten samen met herlat pijlen uit belgie en voor nederlandse pijlen vond ik deze echt super! Zijn de mooiste legale pijlen die ik tot nu toe gehad heb! Alleen waren er twee stokjes gesneuveld tijdens het verwijderen van de lontbescherming :(.
Was bang dat dat bij mij ook zou gebeuren. De lontbescherming van sommige pijlen zat inderdaad wel erg goed vastgelijmd. Gelukkig zijn alle pijlen heel gebleven :d

9831068.4fbdd8fd.560.jpg

9831069.5b007154.560.jpg

Foto's niet gebruiken zonder toestemming

Een filmpje van mij, een van de grote pijlen. Prachtig effect over het hele huizenblok (met enthousiast publiek):

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtige pijlen dit.
Wel wat aan de hoge kant qua prijs, maar daar krijg je wel wat voor.
Ik had ze afgelopen jaar gekocht maar niet afgestoken i.v.m de mist.
Ik heb dit jaar dus nog wat te genieten:D.

Als je het geld er voor hebt zou ik zeker voor 2 gaan.
Maar goed, voor deze kwaliteit betaal je wel, dus je bent dan wel een redelijk bedrag kwijt, maar plezier zul je er zeker voor hebben.

Nee inderdaad, je hebt gelijk. Ik had de post al aangepast, deze reactie was voor de Rocket Boom. :D Maar ik had de Killing Arrow ook vorig jaar vandaar, mijn excuses. :)

Zit te twijfelen om deze te kopen. Zijn hier in de buurt voor 30 euro te koop, dus het is goed te doen voor die prijs, maar ik kan er ook nog 2 cakes voor kopen... Gelukkig hebben we nog even bedenktijd!

Back
Bovenaan