Killer Mutant *NIEUW 2025*

Nice, net als productfilmpje. Mss is hiermee het risico nog te nemen. Vooral de vshape blink zou gaaf zijn als die in productie net zo dik zijn

Deze durf ik wel aan, voor een leuk prijsje te krijgen en al zou hij minder zijn als op de demo heb je nog steeds een fantastisch stukje vuurwerk in de straat staan.

Ik heb em op video, en wellicht misschien een sample, maar andere 25 mm blokken gingen ook goed, en blinker effect was groot, maar dat valt altijd groot uit.
Vorig jaar was het ook ongelooflijk dat de blitzbomber het heel goed deed, en toch is hij bij stemmingen als winnaar uit de bus gekomen. Ik zal em wel halen, en als het niks is, dan heb ik nog paar andere die wellicht wel goed presteren.
Eens! En voor die prijs zal ik em ook halen! Wel een gokje waard! Het is anders als het een 200+eur box zou zijn en het blijkt uiteindelijk 'minder' te zijn!

• Like
Waarderingen: n4ck
Deze was mij eerder eigenlijk nog helemaal niet zo opgevallen, maar dit ziet er op film wel enorm goed uit zeg. Leuke variatie aan effecten & shapes voor een hele schappelijke prijs.

Back
Bovenaan