Killer Mutant *NIEUW 2025*

Ook niet gekregen, terwijl anderen er mee naarbuiten lopen en op de toonbank wel gewoon in de handen gedrukt krijgen. Baal er enorm van.

Ook niet gekregen, terwijl anderen er mee naarbuiten lopen en op de toonbank wel gewoon in de handen gedrukt krijgen. Baal er enorm van.
Dat is wel vreemd. Heb zelf begin november besteld. Kan je niet weten voor die tijd en heb ook niks vernomen. Nu elders nog gescoord maar wel 20 euro per stuk meer betaald als eerst.

Uiteindelijk 17 euro ervoor moeten neerleggen. Ik stuur je zo een DM als ik thuis ben voor een tikkie, hebben we er beiden wat aan 🍺🍺

Damn, als Mantel bereidt is dat soort prijzen te hanteren, dan is het wel heel erg de moeite waard om een ritje Arnhem te doen! 😁

Ik heb vanochtend mijn Killer Mutant netjes uitgeleverd gekregen bij Riezebos en ook bij Vathorst gisteren er meerdere voorbij zien komen bij andere orders. Opvallend dat het specifiek bij dit artikel zo wisselt bij verschillende verkooppunten.

Damn, als Mantel bereidt is dat soort prijzen te hanteren, dan is het wel heel erg de moeite waard om een ritje Arnhem te doen! 😁

Ik heb vanochtend mijn Killer Mutant netjes uitgeleverd gekregen bij Riezebos en ook bij Vathorst gisteren er meerdere voorbij zien komen bij andere orders. Opvallend dat het specifiek bij dit artikel zo wisselt bij verschillende verkooppunten.
Dit is niet de echte verkoopprijs. Er ging iets mis bij het afrekenen is mijn vermoeden ;)

De winkelprijs is gewoon 89,- niet om valse berichten de wereld in te helpen

Back
Bovenaan