Net opgehaald bij Mantel-noord. Erg voordelig prijsjeJe kan het proberen bij huisman in Huissen of Mantel in Arnhem. Misschien even bellen?
Thanks voor de tip!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net opgehaald bij Mantel-noord. Erg voordelig prijsjeJe kan het proberen bij huisman in Huissen of Mantel in Arnhem. Misschien even bellen?
Klopt inderdaad. Laatste levering is geweest en mijn 4 compounds van killer mutant worden niet geleverd. Even als de hardcore helium. Wel zondeOok lang gewacht bij staffel, eindstand 'hij komt helemaal niet meer binnen'. Helaas, geld retour.
Graag gedaan! Maar ben wel benieuwd nu…Net opgehaald bij Mantel-noord. Erg voordelig prijsje.
Thanks voor de tip!
Bestellingen voor jou gedaan of ook losse verkoop? Dat laatste zou kwalijk zijn.Ook niet gekregen, terwijl anderen er mee naarbuiten lopen en op de toonbank wel gewoon in de handen gedrukt krijgen. Baal er enorm van.
Uiteindelijk 17 euro ervoor moeten neerleggen. Ik stuur je zo een DM als ik thuis ben voor een tikkie, hebben we er beiden wat aanGraag gedaan! Maar ben wel benieuwd nu…![]()
17 euro? WtfUiteindelijk 17 euro ervoor moeten neerleggen. Ik stuur je zo een DM als ik thuis ben voor een tikkie, hebben we er beiden wat aan![]()
Ziet er goed uit!Werd mij gisteren toegestuurd… even geüpload dan maar.
Bestelling bij staffel van septemberBestellingen voor jou gedaan of ook losse verkoop? Dat laatste zou kwalijk zijn.
Haha, dat is een zeer goede deal! Fijn dat je er toch een gevonden en natuurlijk top gebaar!Uiteindelijk 17 euro ervoor moeten neerleggen. Ik stuur je zo een DM als ik thuis ben voor een tikkie, hebben we er beiden wat aan![]()

Dat is wel vreemd. Heb zelf begin november besteld. Kan je niet weten voor die tijd en heb ook niks vernomen. Nu elders nog gescoord maar wel 20 euro per stuk meer betaald als eerst.Ook niet gekregen, terwijl anderen er mee naarbuiten lopen en op de toonbank wel gewoon in de handen gedrukt krijgen. Baal er enorm van.
Uiteindelijk 17 euro ervoor moeten neerleggen. Ik stuur je zo een DM als ik thuis ben voor een tikkie, hebben we er beiden wat aan![]()
Dit is niet de echte verkoopprijs. Er ging iets mis bij het afrekenen is mijn vermoedenDamn, als Mantel bereidt is dat soort prijzen te hanteren, dan is het wel heel erg de moeite waard om een ritje Arnhem te doen!
Ik heb vanochtend mijn Killer Mutant netjes uitgeleverd gekregen bij Riezebos en ook bij Vathorst gisteren er meerdere voorbij zien komen bij andere orders. Opvallend dat het specifiek bij dit artikel zo wisselt bij verschillende verkooppunten.

Dit is niet de echte verkoopprijs. Er ging iets mis bij het afrekenen is mijn vermoeden
De winkelprijs is gewoon 89,- niet om valse berichten de wereld in te helpen
En die kost €89?Werd mij gisteren toegestuurd… even geüpload dan maar.
Eerste gedeelte staat er niet opEn die kost €89?![]()