Killer Coyote - Predator [Nieuw 2025]

Hier afscheid van genomen, of ja, de omlabeling ervan.

Vond de straat/demo-filmpjes niet zo denderend. Mede fanaat blij mee gemaakt met de prijs van 365.

Heb bij elk twijfelgeval gekozen om hem toch te halen (want, laatste jaar enzo) maar ik heb deze niet gehaald omdat deze op bepaalde filmpjes niet goed overkwam.

Ben nu wel benieuwd naar een straatfilmpje van iemand? Had al wel lovende/negatieve reacties verwacht in dit topic. 😄

Heb bij elk twijfelgeval gekozen om hem toch te halen (want, laatste jaar enzo) maar ik heb deze niet gehaald omdat deze op bepaalde filmpjes niet goed overkwam.

Ben nu wel benieuwd naar een straatfilmpje van iemand? Had al wel lovende/negatieve reacties verwacht in dit topic. 😄
Ik heb deze geschoten, was mooi maar de burst en spreiding niet indrukwekkend.helaas niet op film

Helaas niet op film. Gekocht voor ergens rond 00.00 maar omdat de kids deze zo graag wouden toch eerder afgestoken. En daar ben ik erg blij mee geweest. De effecten waren mooi, het blauw kwam mooi uit en de burst was ok. Alleen het tempo vond ik echt aan de (te) lage kant. Tegen het saaie aan.

Voor het bedrag dat ik er in de Mystery deal van Outlet voor heb betaald was dit gewoon een prima compound. De eerste cake begon krachtig, daarna kakte het direct al iets in, maar nog steeds sierlijk om naar te kijken. Niet iets wat bij blijft, maar zeker geen flopper

Back
Bovenaan