Kijkje in de Keuken Vuurwerkdiscount 2010

Als je dichtbij Nijverdalsestraat (24 geloof ik) woont kan je zo even langswippen toch. Is dichtbij Charly maar dat weet je zelf uiteraard ook wel.

Ben er donderdag en vrijdag nog geweest:rolleyes:--> fiets moest een nieuwe standaard hebben, maar geen krantje meegenomen :sad:, zal er wel een keer langsgaan. ( moet 4-5 min fietsen, Wierden is niet zo groot:p)

Ik heb de folder nog niet ontvangen:cry:, woon in Wierden zelf :bonk:

Wanneer komt de folder in Wierden? Vandaag is er wel reclame geweest maar geen folder:shocked:

Droba sta jij ook nog op de foto:bye:?

gr, Timo:wink:

hahah iemand die de foto's maakt kan zelf niet op de foto staan he. hahah maar goed fair enough. Bij deze....

IMAG0069.jpg

ook uit wierden. edit eerste esweg idd.. maar goed foto is zat in almelo gemaakt... Folder komt vandaag bij de driehoek. Kan evt ook opghaald worden in de winkel...

1e esweg, andere kant van wierden, ik woon in de ermontstraat (europaring--> stouwe vijvers)

Nu maar ff ontopic (geen zin in boze modjes:p)

Bedankt voor het posten Fred.
Altijd leuk, die prijsvraag van Vuurwerkdiscount. Iedereen succes gewenst.

jongens,

Ten eerste veel suc6 met de vragen. Ze zijn niet gemakkelijk maar ook niet ondoenlijk.

Vandaag ook weer een mega drukke dag gehad. De nodige rubro dealers voorzien van vuurwerk, dummy's ect. En de winkel, bufferbewaarplaats in wierden afgemaakt. Ook waren er de nodige internet gerelateerde problemen. Maar deze zijn ook verholpen. Dus eigenlijk loopt vanaf nu alles op rolletjes. Wij kijken daarom vooruit naar de DEMO in vriezenveen die as vrijdag gehouden word. Hopen dat het net z'n suc6 word als vorig jaar. Aan ons zal het ckers niet liggen ;)

IMAG0073.jpg

winkel in wierden. AF!

IMAG0071.jpg

IMAG0074.jpg

bufferbewaarplaats

Beste VWC leden,
Speciaal voor jullie komen wij met een actie.
Wij willen jullie kennis laten maken met onze nieuwe super pro 500 serie.
Hierin zit de inmiddels befaamde "Super tails" , super rainbow fantasy, Hurricane, Bombette en de Heavy load.
Als de site on-line is zet ik hier een actiecode neer die je kunt gebruiken voor de bestelling.
Normaal zijn deze cakes 247.50 euro en met code voor leden 199 euro.
Dus hou de site van www.vuurwerkdiscount.nl in de gaten. (ook voor meer aanbiedingen)

Goed weekend.
Wim

dus de aktie code voor dit setje komt er ook aan?

da kan ik eindelijk bestellen:cool:

dus de aktie code voor dit setje komt er ook aan?

da kan ik eindelijk bestellen:cool:

Ik ga mijn best doen om deze morgen te plaatsen.

Sorry duurde ff wat langer dan dat ik in de planning had.
(site moest eerst optimaal werken)

Gr Wim Rubro Vuurwerk

updatje demo 10 dec

updatje demo 10 dec

Vanmorgen al weer vroeg in de weer om alles vandaag op tijd af te hebben. Maar goed toch ff de tijd gevonden om jullie een paar foto's met jullie te delen.

IMAG0075.jpg

begin van de middag alles klaarmaken

IMAG0076.jpg

heren van jacco vuurwerk aan het werk

IMAG0077.jpg

dit jaar word alles ecltronisch geschoten ten opzichte van vorig jaar

IMAG0078.jpg

ook die gaan weer de lucht in

IMAG0079.jpg

schietveld

IMAG0080.jpg

schietplatform